فدراسیون به دنبال کاهش هزینه‌های آموزشی مربیان است؛

شجیع:‌ از طرح جامع بیمه مربیان رونمایی خواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۳۵۳۶
شجیع:‌ از طرح جامع بیمه مربیان رونمایی خواهد شد
«بیمه جامع مربیان» طرح مشترک فدراسیون ورزش های همگانی ‌و شرکت بیمه تجارت نو است که روز سه شنبه با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این دو نهاد رسما رونمایی خواهد شد.

به گزارش برنا، رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با اعلام این خبر گفت: فدراسیون ورزش های همگانی خود را در برابر مربیان تحت پوشش خود مسیٔول و پاسخگو می داند و از این رو طرح جامعی را برای بهبود وضعیت پوشش بیمه ای مربیان طراحی کرده که همزمان بیمه زندگی، مسیٔولیت مدنی، حوادث و درمان تکمیلی خود و اعضای خانواده شان را پوشش می دهد.

شجیع افزود: این بیمه به نحوی طراحی شده است که می تواند به نحوی موضوع سابقه مربیگری مربیان را هم تحت پوشش قرار دهد. ضمن اینکه فدراسیون به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه های آموزشی مربیان است که در حال حاضر کار کارشناسی در این زمینه ادامه دارد.

نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی در خاتمه افزود: موضوع سرمایه گذاری بیمه در ورزش همگانی و همچنین پذیرش ریسک بلاتر برای افراد ورزشکار به دلیل احتمال کم بیمار شدن آنها در بسیاری از کشورهای توسعه یافته وجود دارد و ما امیدواریم به زودی گام های بلندتری در این زمینه برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز