محمد نوازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به خاطر دو ساعت خوش‌گذرانی اتفاق ناگواری می‌افتد/ باید تلاش کنیم هندوانه بخریم!

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۴۹۳۶
به خاطر دو ساعت خوش‌گذرانی اتفاق ناگواری می‌افتد/ باید تلاش کنیم هندوانه بخریم!
مربی شهرخودرو از مردم تقاضا دارد که به خاطر خوش‌گذرانی کوتاه‌مدت جشن نگیرند تا مبادا اتفاقی بیفتد.

محمد نوازی در توصیه به مردم برای ماندن در خانه در شب یلدا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: مسلما به خاطر تعطیلی هایی که به دلیل کرونا اعمال شد توانستیم مقداری این ویروس را کنترل کنیم ولی هیچ چیزی تمام نشده و باید رعایت کنیم و اصلا کاری به شب یلدا ندارم در شبها و روزهای دیگر هم باید حواسمان به رعایت پروتکل های بهداشتی باشد. اگر بخواهیم برنامه ای در شب یلدا پیاده کنیم به نظر من اصلا قشنگ نیست. شاید دو ساعت خوش بگذرانیم ولی اگر خدایی نکرده کسی دوباره مبتلا شود و اگر اتفاق ناگواری بیفتد و بخواهیم عزیزی را از دست دهیم. بهتر است در منزل خودمان بمانیم و با دور هم نشستن در کنار خانواده این شب را سپری کنیم و نباید مهمان دعوت کنیم و شب یلدای مان را دو سه نفره برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شبهای پیش در کنار خانواده بوده یا در اردو و کنار تیم ادامه داد: ما اکثراً کنار تیم بودیم، چه زمانی که بازی می کردیم که الان که مربیگری البته همه چیز به برنامه بازی‌ها بستگی دارد. به نوعی هم با تیم بودیم هم با خانواده ولی کلا اتفاقات خوبی افتاده.

نوازی در پایان درخصوص اینکه آیا خاطره‌ای از یلدا دارد یا خیر افزود: خاطره که نه راستش اما باید تلاش کنیم هندوانه بخریم تا شب یلدای مان را یلدایی کنیم (می خندد). 3

نظر شما