علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

یلدا بدون سبزی‌پلو با ماهی نمی‌شود/ در خانه می‌مانیم تا کسی عزادار نشود

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۵۷۵۸
یلدا بدون سبزی‌پلو با ماهی نمی‌شود/ در خانه می‌مانیم تا کسی عزادار نشود
مدافع پرسپولیس خاطرات ویژه‌ای از شب‌های یلدا در کنار دوستان و خانواده‌اش دارد اما برای امسال توصیه ویژه@ای برای همه مردم ایران دارد.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار داشت: یلدا و دورهمی های آن یکی از قشنگ ترین رسومی است که ایرانی ها همه ساله آن را در کنار هم برگزار می کنند اما امسال شرایط متفاوتی رادر کشور داریم و باید یلدای متفاوتی را هم برگزار کنیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: در سال های قبل یکی از خاطره انگیزترین شب های ما دورهمی های این شب بود اما حالا با توجه به این که ویروس کرونا تمامی جوانب کاری ما ر ا تحت الشعاع قرار داده است، باید یلدای مان هم با توجه به رعایت پروتکل ها برگزار شود.

نورمحمدی تاکید کرد: هدف اصلی همه ما از برگزاری دورهمی هایی مثل شب یلدا بیشتر شدن صمیمیت ها و با هم بودن های مان است اما حالا شرایطی است که این مراسم می تواند منجر به این شود که خدای ناکرده در روزهای بعدی عزیزان مان را از دست بدهیم، پس یک شب خوش بودن ارزش این را ندارد که در غم از دست دادن عزیزی سوگوار شویم. حالا که به لطف فضای مجازی می توان فاصله ها و دلتنگی های مان را به حداقل برسانیم، پس فعلا باید مراعات شرایط را کرده و اجازه شیوع بیشتر این بیماری را ندهیم.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به خاطراتش از این شب در سال‌های گذشته گفت: واقعا سبزی پول ماهی های این شب را نمی شود از دست داد به خصوص این که مادرم این غذا را درست کرده باشد. به هر حال امسال به خاطر شرایط کرونایی نمی توانیم به مهمانی برویم و ترجیح می دهیم در خانه بمانیم و کمک کنیم تا حلقه شیوع کرونا را کاهش دهیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز