نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نباید گول رتبه ماشین‌سازی را بخوریم/ نفت تیم روزهای سخت است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۵:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۶۱۴۰
نباید گول رتبه ماشین‌سازی را بخوریم/ نفت تیم روزهای سخت است
گلزن تیم نفت مسجد سلیمان برابر فولاد، با تاکید بر این‌که نفت تیم روزهای سخت است، گفت: نباید گول رتبه ماشین‌سازی را بخوریم.

نیما انتظاری که با یک گل استثنایی باعث کسب امتیاز نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد خوزستان شد، در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر توانستیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ را شکست دهیم، آن هم  در روزی که به خاطر بارش باران واقعا کیفیت زمین بد بود اما ما هم در دیدار با سپاهان و هم در دیدار با فولاد زمین را بهانه قرار ندادیم و به پیروزی رسیدیم تا روند بردهای‌مان مقابل تیم‌های بزرگ را حفظ کرده باشیم. قرعه سختی داشتیم و با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان بازی کردیم و از همه آنها بدون باخت بیرون آمدیم که واقعاً تجربه بسیار قشنگی است.

او درخصوص گلزنی به فولاد ادامه دارد: دیگران به من خیلی لطف داشتند و از خیلی‌ها شنیدم از گل من تعریف کردند خوشحالم گل پیروزی بخش نفت را به ثمر رساندم باید از بقیه بچه‌ها هم تشکر کنم چون اگر کمک آن‌ها نبود این گل هم به ثمر نمی‌رسید و برد شیرین مقابل فولاد رقم نمی‌خورد.

انتظاری درخصوص دیدار پیش‌رو با ماشین‌سازی گفت: ما در تبریز بازی داریم و همیشه تیم‌های تبریزی در خانه کار را برای حریفان سخت می‌کنند اما می‌خواهیم نشان دهیم عملکرد ما رو به رشد است و بردهای‌مان را تداوم ببخشیم. اصلاً نباید گول رتبه ماشین‌سازی در جدول را بخوریم چون آن‌ها تیم جوان و با انگیزه‌ای دارند و بسیار به دنبال برد هستند، قطعا بازی سختی خواهیم داشت ولی نفت هم تیم روزهای سخت است. 3

نظر شما