صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

یلدا را در خانه‌هایمان بمانیم/ میهمانی دادن اصلا معنی ندارد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۶۲۹۳
یلدا را در خانه‌هایمان بمانیم/ میهمانی دادن اصلا معنی ندارد
پیشکسوت استقلال گفت: کرونا خطرناک است و آشنا و غریبه و بزرگ و کوچک ندارد. هر فردی ممکن است ناقل باشد و نداند اما افراد دیگر را درگیر کند پس بهتر است که در خانه خودمان باشیم.

به گزارش برنا؛ شب یلدای امسال تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و لازم است که مردم امسال یلدا را در خانه های خود بمانند تا مانع از شیوع این ویروس شوند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌های خود اظهار داشت: همه ما ایرانی ها در شرایط بسیار سختی هستیم. کرونا جان همه ما را تهدید می کند و سلامت مردم به خطر افتاده است. با این اوضاع برگزار کردن مراسم یلدا به صورت دسته جمعی یا میهمانی رفتن و میهمانی دادن اصلا معنی ندارد و کار بسیار اشتباهی است. 

او ادامه داد: همه مردم ما برای مراسم یلدا رسم و رسومات جالبی دارند ولی امسال بهتر است یلدا خانوادگی برگزار شود و جمعی نباشد. هر خانواده ای در خانه خود بماند و میهمانی ندهد و میهمانی نرود. کرونا خطرناک است و آشنا و غریبه و بزرگ و کوچک ندارد. هر فردی ممکن است ناقل باشد و نداند اما افراد دیگر را درگیر کند پس بهتر است که در خانه خودمان باشیم.

ورمزیار با اشاره به خاطرات خوبی که از شب‌های یلدا در سال‌های قبل داشته، افزود: یلداها همیشه خاطره انگیزه بوده اند. همین دور هم بودن ها از بچگی تا الان برای ما خاطره ساز بوده و کنار عزیزانی بودیم که شاید الان کنار ما حضور نداشته باشند. از بچگی یلدا می گرفتیم و بزرگترها قصه و شاهنامه و حافظ می خواندند و لذت می بردیم و دوران خوبی داشتیم. 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز