پایان رافت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

AFC بداند ما با قدرت بر می‌گردیم و قهرمان می‌شویم/ پرسپولیس جدال نابرابر را باخت

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۵:۵۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۶۳۳۸
AFC بداند ما با قدرت بر می‌گردیم و قهرمان می‌شویم/ پرسپولیس جدال نابرابر را باخت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای afc پیغام دارم و می‌گویم ما دوباره بر می‌گردیم و این‌بار با قدرت بیشتری برخواهیم گشت و قهرمان آسیا می‌شویم.

پایان رافت، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در جدالی نابرابر فینال را به اولسان باخت. پرسپولیس در حالی در فینال به میدان رفت 15 روز بازی نکرده بود و تجربه بازی در ورزشگاه محل فینال را هم نداشت اما اولسان قبلا در این ورزشگاه بازی کرده بود و با شرایط آن آشنایی داشت. نبودن بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر مزید بر علت شد تا پرسپولیس نتواند بازی همیشگی خود را ارائه دهد وگرنه اگر این نفرات در زمین حضور داشتند پرسپولیس به مراتب هجومی‌تر بازی می‌کرد. این اتفافات منفی روی روند بازی پرسپولیس تاثیر داشت ضمن اینکه اولسان هم تیم سرعتی و قدرتمندی بود و بازیکنان خارجی هم که داشت در این بازی به کمکش آمدند.

او ادامه داد: در صحنه گل دوم اولسان مهاجم برزیلی این تیم جاگیری فوق‌العاده‌ای پشت شیری داشت و مدافعان پرسپولیس از او غافل ماندند. همین بازیکن حرفه‌ای توانست کار را برای اولسان دربیاورد و یکی از تفاوت‌های مهم پرسپولیس و اولسان هم همین بازیکنان خارجی و حرفه‌ای بودند که باعث برد تیم کره‌ای شدند. ما باید این را قبول کنیم که قهرمانی آسیا امکانات و پول می‌خواهد. وقتی پرسپولیس بدون پول و امکانات توانسته به فینال برسد پس اگر همین غیرت و تاکتیک را با امکانات تلفیق کنیم می‌توانیم قهرمان شویم اما واقعا بدون امکانات فوتبال ایران رنگ قهرمانی آسیا را نمی‌بینیم.

رافت افزود: همین نایب قهرمانی هم بسیار باارزش است و کار بزرگی بود که گل‌محمدی و شاگردانش انجام دادند. به یحیی و بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم چون تیم خوبی داریم و باید قدرش را بدانیم. برای afc هم پیغام دارم و می‌گویم دوباره برمی‌گردیم و این‌بار با قدرت بیشتری برخواهیم گشت و قهرمان آسیا می‌شویم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز