شادی عبدالوند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بهتر است در شرایط کرونا شب یلدا را به شیوه عصر حاضر برگزار کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲۱
بهتر است در شرایط کرونا شب یلدا را به شیوه عصر حاضر برگزار کنیم
بازیکن تیم ملی بسکتبال معتقد است در شرایط کرونایی بهتر است شب یلدا را به شیوه عصر حاضر برگزار کنیم.

شادی عبدالوند، بازیکن تیم بسکتبال مهرام، درباره آخرین وضعیت درمانش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: متاسفانه من قبل از شروع فصل در تمرینات تیم دچار آسیب‌دیدگی شدم و بازی اول را هم از دست دادم اما در بازی دوم که با گروه بهمن بود به زمین رفتم و چون هنوز آسیب دیدگی‌ام خوب نشده بود کار بدتر شد و حتی تا پایان بازی نتوانستم تیم را همراهی کنم. متاسفانه پزشکی هم که برای درمان انتخاب کرده بودم خیلی خوب کار درمان را پیش نبرد و همین امر باعث شد پزشکم را تغییر بدهم که این اتفاقات پشت سر هم باعث شد روند درمانم طولانی شود اما الان خوشبختانه وضعیت بهتری دارم و فیزیوتراپی را انجام می‌دهم که با این شرایط فکر می‌کنم دو یا سه هفته دیگر می‌توانم به تمرینات مهرام اضافه شوم.

او درباره عملکرد مهرام در رقابت‌های لیگ برتر گفت: مهرام تیم بسیار حرفه‌ای است و سال‌هاست در بسکتبال اسم و رسم‌دار است اما متاسفانه ما خیلی بدشانس بودیم. در ابتدا قبول کردم در پست یک بازی کنم اما حتی قبل از شروع مسابقات مصدوم شدم و با اینکه پزشکم اجازه بازی نداده بود حاضر شدم بازی کنم تا تیم در ابتدای فصل باختی را تجربه نکند چون نقش بازیکن پست یک بسیار مهم است اما نشد که کنار تیم باشم. در کنار من تینا عیسائیان هم آسیب دید که ضربه بزرگی برای مهرام بود اما ما چیزی را از دست ندادیم و تلاش می‌کنیم در دور برگشت باخت‌ها را جبران کنیم.

عبدالوند درخصوص شکل جدید برگزاری لیگ توضیح داد: به‌خاطر کرونا مجبوریم با شکل جدید کنار بیائیم. البته روش خوبی هم در این شرایط بود اما به نظرم از نکات مثبت لیگ امسال حضور بازیکن‌های خارجی در بسکتبال بانوان است که نشان می‌دهد در این حوزه هم به سمت حرفه‌ای شدن در حال پیش رفتن هستیم.

دارنده مدال برنز جهانی با اشاره به شب یلدا تاکید کرد: قبل از هر چیز این شب خاطره انگیز را به همه مردم عزیر تبریک می‌گویم. شب یلدا همیشه به دور هم جمع شدن تعریف شده و به نظرم اهمیت این شب هر چقدر که زمان می‌گذرد بیشتر از قبل می شود. چون که در عصر حاضر رفت و آمدها خیلی کم شده و به نظرم سنت‌های ما که یکی از آنها هم شب یلدا است می‌تواند تنها بهانه‌ای باشد که حداقل پس مدت‌ها دوری کنار هم جمع شویم. البته امسال یلدا متفاوت است و بهتر است که بخاطر کرونا به شکل همین عصر حال حاضر که رفت و آمدها کمتر است برگزار شود (خنده). 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز