نگین آلتونی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به‌خاطر هزینه‌ بالای مسابقات قید حضور در المپیک را زدم/ امیدوارم کاراته مجددا به المپیک بازگردد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۶:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۸۰۷۰
به‌خاطر هزینه‌ بالای مسابقات قید حضور در المپیک را زدم/ امیدوارم کاراته مجددا به المپیک بازگردد
دارنده مدال برنز المپیک جوانان گفت: به‌خاطر هزینه‌ بالای مسابقات قید حضور در المپیک را زدم و امیدوارم کاراته مجددا به المپیک بازگردد.

به گزارش برنا؛ نگین آلتونی، قهرمان کاراته آسیا، درخصوص نحوه تمریناتش در شرایط کرونایی و مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: در این مدت که به‌خاطر کرونا همه اردوهای تیم‌ ملی مانند سایر رشته‌ها تعطیل بود اما به صورت انفرادی برای حفظ آمادگی تمریناتم را در فضای باز مانند پارک و ... پیگری کردم. در حال حاضر نزدیک مسابقات ما رقابت‌های آسیایی کویت را در پیش داریم البته این مسابقات هم به‌خاطر شرایط حاکم بر جهان فعلا لغو شده است. 

او افزود: البته فدراسیون هم هنوز هیچ انتخابی برای ما برگزار نکرده است. آن‌طور که در اخبار آمده گویا فدراسیون در تلاش است از بهمن‌ماه بازی‌های لیگ را برگزار کند که در این صورت شاید از همین طریق و یا برگزاری انتخابی تکلیف ترکیب تیم‌های پایه را مشخص کند. من در حال حاضر در تیم امید حضور دارم و در این مدت هم از طریق فضای مجازی سعی کردم رقیبان وزن خودم را رصد کنم تا دوری از مسابقات باعث افتم نشود.

دارنده برنز المپیک جوانان با اشاره به تعطیلات اجباری کرونا توضیح داد: کرونا شرایط دشواری را برای همه به وجود آورد اما تلاش کردم نگاه مثبتی نسبت به این وضعیت داشته باشم. بنابراین یک استراحت بدنی خوبی را پشت سرگذاشتم و البته تمرینات خوبی را هم انجام دادم. دوست داشتم در المپیک شرکت کنم حتی شرایط کسب سهمیه را هم داشتم اما برای کسب سهمیه باید در کاراته وان‌های زیادی شرکت می‌کردم که هزینه حضور در این رویداد‌ها بسیار بالا بود و به همین دلیل شانس حضور در المپیک توکیو را از دست دادم. البته ناامید نیستم امیدوارم رایزنی‌های انجام شود و کاراته دوباره به المپیک پاریس برگردد تا بتوانم نماینده ایران در این مسابقات باشم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز