شهرخودرو۲-آلومینیوم۲

دوئل رحمتی و خطیبی برنده نداشت

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۸۶۹۷
دوئل رحمتی و خطیبی برنده نداشت
دیدار تیم های شهرخودرو و آلومینیوم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال شهر خودرو در حالی امروز میزبان آلومینیوم بود که پس از کسب ۷ امتیاز در پنج مسابقه ابتدایی لیگ برتر در دو دیدار اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران نتوانسته بود پیروز شود.

شاگردان رحمتی که در این دیدار با تغییرات زیادی به میدان رفتند بازی را تهاجمی آغاز کردند اما در همان ابتدای کار غافلگیر شده و گل اول را خوردند. 

در درقیقه 11 خطای پشت محوطه به سود آلومینیوم را مصطفی احمدی با ارسال زیبایی به محوطه جریمه شهرخودرو فرستاد که با ضربه سر سعید باقرپسند تبدیل به گل شد.

بعد از این گل شاگردان رحمتی سراپا حمله شدند. حمله جدی شهرخودرو در دقیقه 19از سمت چپ زمین شروع شد و در پشت محوطه جریمه به اکبرصادقی رسید که شوت تماشایی او پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه آلومینیوم گل تساوی شهرخودرو را به همراه داشت.

بعد از گل تساوی شهرخودرو نوبت به آلومینیومی ها رسید که به گل برسند. در دقیقه 26  کرنر اعلام شده در سمت راست زمین به سود آلومینیوم را مصطفی احمدی با سانتر دقیقی به مقابل تیرک اول دروازه شهرخودرو فرستاد تا سید مهدی حسینی با پرش عالی و ضربه سر فوق‌العاده توپ را تبدیل به گل کند.

با شروع نیمه دوم تیم رحمتی سراپا حمله شد. اشتباه عجیب در خط دفاعی آلومینیوم موجب شد تا حسین مهربان در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار بگیرد و با شوت پای چپ زمینی گل دوم و تساوی شهرخودرو را بزند.

در ادامه هم تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه جواب نداد و رحمتی و خطیبی امتیازات را تقسیم کردند. 

در این دیدار صادق صادقی دقیقه 44 اخراج شد و شهرخودرو 10 نفره بازی را ادامه داد.​

نظر شما