امروز رقم خورد؛

تساوی پرسپولیسی‌ها برابر آبی‌پوشان

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۸۷۰۰
تساوی پرسپولیسی‌ها برابر آبی‌پوشان
سرخپوشان امید در اولین بازی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پایه‌های تهران، به رغم ارایه یک بازی کاملا هجومی و یک طرفه به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش برنا؛ تیم امید پرسپولیس که در روزهای گذشته در جریان بازی‌های تدارکاتی برابر قهرمان دوره قبل بازی‌ها یعنی نیروی زمینی به پیروزی رسیده بود، امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان تیم آبی‌پوشان کوشا بود که این دیدار بدون گل خاتمه یافت.

مهران مهابادی، ابوالفضل سلیمانی، امیر محمد خارکش، علی زنجانی، شهاب دهقانی، پوریا میرایی، محمد مسلمی، حسین حاجی زاده، محمد عمری، محمد دهقان‌نژاد، محمد شهپری، مهدی مرادی و علیرضا توحیدی نفراتی بودند که در این مسابقه با هدایت منصور هاشمی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

با توجه به شروع رقابت‌های فوتبال پایه در تهران از امروز چهارشنبه، تیم‌های پایه پرسپولیس در سایر رده‌ها، طی روزهای آینده اولین بازی خود در فصل جدید را برگزار خواهند کرد. بر این اساس، تیم جوانان پرسپولیس، روز پنجشنبه، چهارم دی ماه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در اولین بازی این فصل در ورزشگاه هویزه میهمان تیم فتحیان ارشاک است.

تیم نوجوانان پرسپولیس که در این فصل به لیگ برتر تهران بازگشت نیز از ساعت 11 روز جمعه در ورزشگاه درفشی‌فر از تیم پاس قوامین میزبانی خواهد کرد.

همچنین تیم نونهالان پرسپولیس ساعت 10 صبح روز شنبه در ورزشگاه خوراکیان برابر تیم یاران خوراکیان قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز