بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دیاباته ۵۰ درصد تیم استقلال است/ محمود فکری بهترین آمار را در ۵ سال اخیر استقلال داشته

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۳:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۸۸۸۹
دیاباته ۵۰ درصد تیم استقلال است/ محمود فکری بهترین آمار را در ۵ سال اخیر استقلال داشته
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد اگر محمود فکری تیم کاملش را در اختیار داشته باشد شرایط آبی‌پوشان خیلی فرق خواهد کرد.

بهتاش فریبا، بازیکن، سرپرست و مربی اسبق استقلال، در خصوص اینکه آبی‌پوشان می‌توانند با محمود فکری نتیجه بگیرد یا خیر به به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: وقتی می‌خواهند روی یک مربی حساب و از نظر کیفیت صحبت کنند باید از مسائل پیش فصل حساب کنند تا طی فصل. همه ما می‌دانیم استقلال خیلی دیر شروع به کار کرد و بازیکنان مصدوم و محروم داشت. چهار، پنج روز مانده به مسابقات دیاباته اضافه شد در حالی که شما می‌دانید هر تیمی پیش از فصل نیاز دارد حداقل 40 روز تمرین کند و بازی‌های تدارکاتی انجام دهد. همه این‌ها را باید در نظر بگیریم و بعد کیفیت یک کادر فنی را بسنجیم.

او در همین خصوص ادامه داد: نسبت به چهار، پنج سال گذشته در این هفت هفته‌ای که گذشته آمار محمود فکری از همه بالاتر بوده پس می‌توانیم بگوئیم با شرایطی که پیش آمده و از اول فصل محمود فکری هیچ وقت تیم کاملش را در اختیار نداشته این آمار می‌تواند خوب باشد. من به این تیم امیدوار هستم و ان‌شاءالله شرایط نوعی پیش برود که بچه ها کامل در اختیار کادر فنی باشند و استقلال نتایج بهتری بگیرد.

فریبا در پایان گفت: نمی‌توانیم بگوئیم در استقلال همه چیز خوب است. استقلال زیبا فوتبال بازی نمی‌کند و کمتر موقعیت خلق می‌کند و شرایطی به وجود آمده که رفتن بازیکنان بازیساز و غیبت دیاباته به این شرایط دامن زده. در بخش هجومی دیاباته 50 درصد تیم ما است و وقتی نیست شرایط برای استقلال سخت می‌شود ولی امیدوارم از بازی پیش‌رو همه تیم در اختیار کادر فنی باشد، آن‌وقت صحبت در خصوص محمود فکری کمی راحت‌تر می‌شود. امیدوارم هواداران مثل همیشه حمایت کنند تا ان‌شاءالله استقلال امسال بتواند نتیجه بگیرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز