نساجی مازندران- پرسپولیس؛

تلاش نایب قهرمان آسیا برای پیروزی در قائمشهر

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۵:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۹۱۲۲
تلاش نایب قهرمان آسیا برای پیروزی در قائمشهر
پرسپولیس با بستن پرونده بازی‌های لیگ قهرمانان با کسب نایب قهرمانی ارزشمند، دوباره در لیگ برتر روی خط استارت قرار می گیرد.

به گزارش برنا؛ درحالی که پرسپولیسی‌ها تلخی ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته‌اند، برای حضور دوباره در لیگ برتر آماده می‌شوند و در دیداری معوقه و خارج از خانه برای جدال برابر نساجی مازندران مهیا شده‌اند.

اگرچه کسب عنوان نایب قهرمانی، مقام قابل توجهی برای نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان بود اما پرسپولیس که اسبش را برای قهرمانی در آسیا زین کرده بود، از این عنوان زیاد خوشحال نیست ولی حالا می‌خواهد پرونده آن بازی و حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در سال 2020 را بسته و تمام تمرکز خود را به دیدار برابر نساجی مازندران معطوف کند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی برای این بازی آماده شده‌اند که می‌خواهند استارت دوباره‌ای برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر داشته باشد. در شرایطی که پرسپولیس در فینال با محدودیت‌های نفری و مهره‌ای روبرو بود، برای بازی برابر نساجی مازندران با تمام قوا و داشته‌هایش به میدان می‌رود تا در قائمشهر سومین پیروزی تاریخ این دیدار و اولین برد خارج از خانه این فصلش را به ثبت برساند.

حریف امروز پرسپولیس برای پاره کردن نوار ناکامی‌های اخیرش در لیگ بیستم مصمم است. شکست در 2 بازی اخیر برابر سپاهان و مس رفسنجان در شرایطی در کارنامه شاگردان وحید فاضلی به ثبت رسیده که آنها در تلاش هستند به ناکامی‌های اخیرشان پایان دهند تا فشار روانی که روی این تیم حاکم است، برداشته شود. البته آنها به خوبی می‌دانند پرسپولیس شکست خورده در فینال لیگ قهرمانان آسیا حریف و تیم خطرناکی است که می‌تواند دردسرهایی را در قائمشهر برای آنها به وجود بیاورد.

تا قبل از بازی پیش روی تیم‌های پرسپولیس و نساجی، این تیم‌ها 16بار در مسابقات رسمی (لیگ قدس، لیگ آزادگان، لیگ برتر و جام حذفی) روبروی هم صف آرایی داشته‌اند که نیمی از این دیدارها با پیروزی پرسپولیس به پایان رسیده و سهم نساجی مازندران از پیروزی در این دیدار ویژه، یک برد است و 7 تساوی نیز برای هر یک از این تیم‌ها در تاریخ رویاوریی‌شان به ثبت رسیده است.

شاه+محمدی

جمشید شاه محمدی: پرسپولیس بازی سختی دارد اما...../ عبدی باید دوندگی‌اش را بیشتر کند

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی پیش روی سرخ‌ها برابر نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره دیدار پیش روی پرسپولیس در قائمشهر برابر نساجی مازندران گفت: من بازی‌های این فصل نساجی را دنبال نکرده‌ام و شناخت خاصی از این تیم ندارم اما با توجه به شرایط پرسپولیس فکر می‌کنم  تیم یحیی بتواند با پیروزی این بازی را به پایان برساند.

او تاکید کرد: با وجود این که تبعات شکست در فینال برای پرسپولیس احساس می‌شود اما من بر این باور هستم با انگیزه ویژه‌ای پای در این میدان می‌گذارد و شانس زیادی برای پیروزی دارد. البته نساجی حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیست و این تیم یحیی است که برای پیروزی انگیزه ویژه‌ای دارد.

شاه‌محمدی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و حتی اتفاقی مثل از دست دادن جام قهرمانی در آسیا انگیزه‌های این تیم را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. درست است قهرمانی پرسپولیس در آسیا اتفاق خوب و مهمی برای همه بود اما باید به این موضوع هم تاکید شود نایب قهرمانی در آسیا هم افتخار بزرگی برای فوتبال ما در سطح بین‌المللی است.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی در چمن مصنوعی گفت: زمین چمن مصنوعی معضل فوتبال ما است و قطعا بازی در آن برای همه تیم‌ها سخت است اما من فکر نمی‌کنم  این موضوع مشکلی را در این دیدار برای پرسپولیس ایجاد کند. بازی در چمن مصنوعی برای تیم‌هایی که توپ را روی زمین می‌چرخانند، می‌تواند خوب باشد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس تاکید کرد: مشکل حال حاضر پرسپولیس خط حمله این تیم است. مهدی عبدی شاگرد خودم بوده اما من اعتقاد دارم او می‌تواند بهتر از این‌ها باشد. او جوان است و با استفاده از  نیروی جوانی‌اش می‌تواند دوندگی بیشتری داشته باشد تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز