یحیی گل محمدی:

نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم/ نگران من نباشید آرام هستم

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۹۳۸۷
نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم/ نگران من نباشید آرام هستم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با نساجی به این دلیل که نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم، مساوی شد.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی پس از اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد.برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردی.  با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند. در این وضعیت فقط می توان روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و از ریباند همین ضربات به گل رسیدیم.

 او افزود: در مجموع با توجه به شرایط موجود نمی‌توان چندان درباره شرایط فنی صحبت کرد اما باید در این وضعیت از موقعیت ها استفاده می‌کردیم تا بازی را ببریم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت ها را خراب کردیم اما بچه ها واقعا برای بردن شرایط خوبی داشتند.

 او  افزود: امروز خیلی روز آرامی داشتیم، از شما هم می‌خواهم نگران من نباشید. من آرام هستم، اگر هم صحبتی با بازیکنانم می کردم به خاطر شرایط مسابقه بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اعتراضش به داور بازی گفت: اگر به داور اعتراض کردم طبیعی بود چون در طول مسابقه پیش می‌آید به داور در چند صحنه اعتراض شود. آقای بنیادی فر از داوران خوب کشور ما است و صحبتی نیست که در مورد داوری انجام بدهیم. روی گل اول نساجی هم به دلیل خطا روی وحید امیری اعتراض کردم اما در مجموع داوری خوب بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز