مجتبی میرزاجانپور:

بعید می‌دانم اردوهای تیم ملی را از دست بدهم/ فعلا با عصا راه می‌روم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۹۷۸۶
بعید می‌دانم اردوهای تیم ملی را از دست بدهم/ فعلا با عصا راه می‌روم
دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال سپاهان اصفهان با تاکید بر این که عجله‌ای برای شروع تمرینات ندارم، گفت: نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم.

به گزارش برنا، مجتبی میرزاجانپور، دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال سپاهان اصفهان درباره روند درمان مصدومیتش، افزود: سه روز بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا، تحت عمل جراحی قرار گرفتم و به توصیه پزشک معالجم، پایم ۲ هفته در آتل و ۴ هفته هم در گچ بود.

وی با بیان این که چهارشنبه سوم دی‌ماه گچ‌ پایم را باز کردم، تصریح کرد: دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران بعد از معاینه، چند تمرین به من داد و تاکید کرد وضعیت خوبی دارم.

بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در حال حاضر، مشغول انجام فیزیوتراپی هستم و با عصا راه می‌روم. این شرایط چیزی حدود ۲ الی ۳ هفته ادامه دارد و سپس، کم کم عصا را باید کنار بگذارم.

وی درباره مدت زمان پروسه درمانی مصدومیتش گفت: پزشک جراحم گفته بود پروسه درمانم، ۴ الی ۶ ماه طول خواهد کشید. در حال حاضر، یک ماه و نیم از عمل جراحی‌ام گذشته و تا عید نوروز، چیزی حدود چهار ماه و نیم از این اتفاق می‌گذرد. البته عجله‌ای ندارم؛ نباید ریسک کنم و می‌خواهم با آمادگی کامل به میدان برگردم. اصلا دوست ندارم با عجله کارم را شروع کنم و خدایی نکرده، آسیب دیگری ببینم.

میرزاجانپور در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای تیم ملی در ابتدای سال جدید را از دست خواهد داد یا خیر؟ گفت: این طور فکر نمی‌کنم؛ شرایط پایم در حال حاضر خیلی خوب است و به احتمال زیاد، به اردوهای تیم ملی می‌رسم. البته باید ببینم نظر پزشک معالجم و دکتر افروزی چیست.

دریافت‌کننده ملی‌پوش تیم ‌والیبال فولاد مبارکه سپاهان، ۲۰ آبان‌ماه و در جریان دیدار تیمش با شهداب یزد در هفته نهم لیگ برتر، از ناحیه آشیل پای چپ‌ مصدوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز