دیاباته یک بازیکن بین‌المللی است؛

اکبری: باید از فکری و مددی حمایت کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۹۸۶۲
اکبری: باید از فکری و مددی حمایت کنیم
پیشکسوت استقلال می‌گوید با همدلی این باشگاه به موفقیت می‌رسد.

به گزارش برنا، یدالله اکبری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه مطالبی را عنوان کرد که به شرح زیر است:

- محمود فکری فردی شناخته شده‌ای است. من با او همبازی بودم و می‌دانم چقدر با تعصب است و مطمئنم این تعصب را به تیمش هم انتقال داده است. وظیفه من و بقیه پیشکسوتان حمایت از اوست. البته قبول دارم استقلال دلچسب بازی نمی‌کند ولی قطعا با تدابیر کادر فنی و همت بازیکنان هماهنگ‌تر خواهیم شد و ان‌شاءالله سال خوبی را هواداران خواهند دید. 

- بازی خیلی سختی برابر گل‌گهر داریم. البته ما استقلال هستیم و باید پیروز شویم. من مطمئنم این انگیزه در تیم هست که پیروز این میدان شویم. کادر فنی به خوبی از حساسیت این بازی اطلاع دارند. 

- با آمدن دیاباته، شجاعیان، اسماعیلی و نادری دست کادر فنی خیلی باز می‌شود. دیاباته یک بازیکن بین‌المللی است و اگر به تیم اضافه شود، خیلی به کار ما می‌آید. 

- امیدوارم آقای مددی موفق باشند. تغییرات مدیریتی در استقلال متاسفانه خیلی زیاد است و امیدوارم ثبات ایجاد شود. باید به مدیران فرصت داد. این همه تغییر برای استقلال خوب نیست. امیدوارم آقای مددی چند سال باشند. در گذشته مدیران استقلال چند‌ سال حضور داشتند و این به ثبات تیمی کمک می‌کرد. ان‌شاءالله همه از مددی حمایت کنند تا استقلال نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم به موفقیت برسد. امیدوارم با تلاش مدیرعامل و هیات مدیره، استقلال این فصل کمتر دچار مشکل شود. از آقای مددی هم می‌خواهم از پیشکسوتان بهره ببرد و از آن‌ها مشورت بگیرد تا ان‌شاءالله استقلال دل هواداران را شاد کند.

نظر شما