زهرا قنبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال بانوان بیشتر شناخته شده است/ به خاطر یک بدشانسی در رده دوم قرار داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۹۸۹۶
فوتبال بانوان بیشتر شناخته شده است/ به خاطر یک بدشانسی در رده دوم قرار داریم
بازیکن ووچان کردستان اعتقاد دارد اگر در یک بازی بدشانسی نمی‌آوردند الان صدرنشین بودند.

به گزارش برنا؛ زهرا قنبری، بازیکن تیم فوتبال بانوان ووچان کردستان درخصوص شرایط تیمش با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا صحبت کرد.

درباره وضعیت تیمتان صحبت کنید. شرایط امسال به چه صورت پیش می‌رود؟

امسال ما قبل از شروع بازیها دو ماه و نیم بود که تمرینات بدنسازی را شروع کردیم و شرایط خوبی هم داریم. ما متاسفانه بین 5 بازی یک بازی را باختیم و در آن دیدار، بازی دست ما بود فقط این اتفاقات باعث شد که ما دوم جدول باشیم ولی خدا را شکر شرایط مان خوب است و الان نیم فصل ماست و استراحت می کنیم و ان شاا.. نیم فصل دوم بتوانیم با قدرت برگردیم.

شما خودتان پیگیر لیگ برتر فوتبال آقایان هستید؟

در حال حاضر در واقع نه چون وقت نمی کنم و مدام پیگیر تمرینات و بازی های خودمان هستم ولی تیم های لیگ برتر خوب هستند. در لیگ برتر فوتبال آقایان امسال و سال های گذشته تیم های خوبی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور حضور دارند.

فوتبال طرفدارهای زیادتری نسبت به رشته‌های دیگر دارد و فکر می‌کنم در میان بانوان هم به همین صورت است. در این باره چه نظری دارید؟

الان فوتبال مان نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و خیلی شناخته تر شده و خیلی ها علاقه مند تر شدند به خاطر اینکه بازدهی اش خیلی زیادتر شده ولی هنوز جای این را داریم که بیشتر حمایت و بیشتر دیده شویم ولی نسبت به سال های گذشته فوتبال بانوان بیشتر شناخته شده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز