کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

اگر هواداران‌مان بودند، برنده می‌شدیم/ با پرسپولیس واترپلو بازی کردیم!

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳۶
اگر هواداران‌مان بودند، برنده می‌شدیم/ با پرسپولیس واترپلو بازی کردیم!
بازیکن نساجی مازندران می‌گوید کسب تساوی مقابل تیمی که نایب قهرمان آسیا شده نتیجه خوبی است.

به گزارش برنا؛ کریم اسلامی، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران که در دیدار با پرسپولیس تهران عملکرد خوبی داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص شرایط این مسابقه صحبت کرد.

بازی با پرسپولیس با توجه به کیفیت زمین چطور بود؟

زمین وضعیت خوبی نداشت که بتوان فوتبال بازی کرد و در عین حال می شد واترپلو هم بازی کرد. اگر کمی دقت می کردیم می شد پیروز بیرون بیائیم البته از یک طرف پرسپولیس نایب قهرمان آسیا هم شده و تیم خیلی پرمهره ای دارد یعنی با تعویض هایی که می کرد از این رو به آن رو می شد، خلاصه اینکه ما تمام تلاشمان را کردیم که ببریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم ولی قسمت نشد که این اتفاق رقم بخورد.

گل پرسپولیس آفساید بود یا خیر؟

گل آفساید نبود و سالم زده شد، ما می توانستیم برنده شویم و کادر فنی هم تیم پرسپولیس را خیلی خوب آنالیز کرده بود و اگر ما کمی بیشتر تمرکز کرده بودیم می توانستیم برنده بیرون بیائیم. تمام بچه ها تلاششان را کردند و نیت مان این بود که برنده بیرون بیائیم، حالا مساوی هم بد نیست آن هم مقابل پرسپولیس که 4 دوره در لیگ برتر قهرمان شده و مهره های اصلی اش را حفظ کرده و به نظر من پرسپولیس یکی از تیم های خوب لیگ می تواند باشد.

درخصوص بازی بعدی با فولاد نظرتان چیست؟

ما تمرکز می کنیم که بازی خوبی را انجام بدهیم. تیم فولاد تیم خیلی خوب و پرمهره ای است. من یکی دو بازی شان را دیدم و خیلی خوب بازی می کنند. ما می خواهیم برویم آنجا که دست پر برگردیم و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

صحبت پایانی؟

جای هواداران در ورزشگاه خالی است. خیلی دوست داشتیم باشند چون دلگرمی ما هستند. اگر اجازه داشتند به ورزشگاه بیایند واقعا با وجودی که هوا بارانی هم بود، ورزشگاه پر می شد و ما هم راحت مقابل پرسپولیس برنده از بازی بیرون می آمدیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز