ترابی و علیپور به جمع قرمزها برمی‌گردند؟

روزهای برزخی ستاره‌های پرسپولیس!

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۰۰۰۸
روزهای برزخی ستاره‌های پرسپولیس!
باید منتظر ماند و دید سرنوشت لژیونرهایی مثل رامین رضائیان، مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده که در لژیونر شدن ناکام بودند و دوباره به پرسپولیس برگشتند در انتظار علیپور و مهدی ترابی هم خواهد بود یا شرایط آنها در تیم باشگاهی‌شان بهتر خواهد شد.

به گزارش برنا؛ حسرت قهرمانی در آسیا به دل قرمزهای پایتخت ماند چون این تیم یک تمام کننده و بازیکن تاثیرگذار در نوک خط حمله نداشت. فصل گذشته مهدی ترابی بهترین بازیکن تیم پرسپولیس بود و روی 17 گل این تیم نیز تاثیر گذاشت و در پایان فصل هم به عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ ایران خود را معرفی کرد تا جزو موثرترین بازیکنان لیگ نوزدهم لقب گیرد. او در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس نقش پررنگی داشت. در کنار مهدی ترابی، علی علیپور یکی دیگر از ستاره‌های فصل گذشته پرسپولیس بود که هر دو بازیکن در حالی تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته بودند که این تیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داشت اما ترابی و علیپور در فاصله 10 روز از همدیگر تصمیم گرفتند تا از پرسپولیس جدا شوند.

رفتن علیپور به پرتغال و ترابی به قطر باعث شد پرسپولیس دو بازیکن مکمل و مهم خود را از دست بدهد. این موضوع نگرانی زیادی نزد هواداران این تیم به وجود آورد اما حضور بازیکنی مثل آل‌کثیر و درخشش او در لیگ قهرمانان باعث شد خلاء ترابی و علیپور احساس نشود. پرسپولیس داشت با این بازیکن خوب پیش می‌رفت تا اینکه آل‌کثیر محروم شد و بعد از آن بود که پرسپولیس در لیگ به شدت خلاء ترابی و علیپور را حس کرد. سرخ‌پوشان در 5 بازی اخیر خود در لیگ فقط 5 گل به ثمر رسانده‌اند و سهم مهاجمان پرسپولیس در این تعداد گل صفر است. نعمتی، عبدی، پهلوان و شجاعی هرگز نتوانستند جای خالی علیپور و ترابی را پر کنند و این دقیقا همان نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان و حتی در بازی‌های لیگ شد.

در طرف دیگر هم مهدی ترابی و علی علیپوری قرار دارند که هیچ‌چیز آنطور که می‌خواستند برای‌شان پیش نرفت. این دو بازیکن بعد از جدایی جنجالی که از پرسپولیس داشتند، با انتقادات زیادی از طرف هواداران این تیم رو به رو شدند. هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی هم به تندی از این بازیکنان انتقاد کردند و حتی تعداد فالوئرهای آنها هم به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد. ترابی و علیپور که قطعا هدف‌شان از لژیونر شدن پیشرفت و در وهله دوم پول بوده است، روزهای خوبی را در تیم‌های باشگاهی خود سپری نمی‌کنند.

مهدی ترابی در حالی که جایش به شدت در پرسپولیس خالی است، زنجیر شده به نیمکت تیم العربی و اصلا وضعیت خوبی در این تیم ندارد. او در ابتدای حضورش در العربی مصدوم شد و کمتر به او بازی رسید. این ستاره ایرانی بعد از بهبود مصدومیتش هم نتوانست جایگاه ثابتی در تیم قطری به دست بیاورد. بعد از شکست العربی در فینال جام امیر قطر رسانه‌های قطری به شدت از عملکرد مهدی ترابی انتقاد کردند و حتی هواداران این باشگاه در فضای مجازی با انتقاد از عملکرد ترابی خواستار فسخ فوری با وینگر ایرانی تیم‌شان شدند. به تازگی هم رسانه الشرق قطر از مهدی ترابی به عنوان یک یک انتقال شکست خورده نام برده  که در مدت حضورش در این تیم نتوانسته انتظارات برآورده کند. با این تفاسیر بعید نیست او در نقل و انتقالات زمستانی یکی از فروش‌های باشگاه العربی باشد.

علیپور دیگر ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس هم روزهای خوبی را در ماریتیموی پرتغال سپری نمی‌کند. او نتوانست به بازیکن اصلی در این تیم تبدیل شود هرگز هم گلی برای این تیم به ثمر نرسانده و بعید نیست که او در فهرست فروش این تیم قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد جدایی این دو ستاره از پرسپولیس برای خودشان اتفاق خوبی نبوده چون هرگز نتوانسته‌اند روزهای رویایی خود در پرسپولیس را در تیم‌های جدیدشان هم تکرار کنند. علاوه بر این یحیی گل‌محمدی هم نتوانست جایگزینی برای ترابی و علیپور پیدا کند و پرسپولیس همچنان از مشکل گلزنی رنج می‌برد.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت لژیونرهایی مثل رامین رضائیان، مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده که در لژیونر شدن ناکام بودند و دوباره به پرسپولیس برگشتند در انتظار علیپور و ترابی هم خواهد بود یا شرایط آنها در تیم باشگاهی‌شان بهتر خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز