توفیق کابلی:

استان بوشهر پتانسیل میزبانی از رویدادهای بین‌المللی را دارد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۰۲۴۸
استان بوشهر پتانسیل میزبانی از رویدادهای بین‌المللی را دارد
توفیق کابلی رئیس کمیته و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در سفر به استان بوشهر، ضمن بازدید از اماکن ورزشی این استان، با مسئولان ورزشی بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش برنا، در جریان این بازدید، رئیس و دبیر کمیته ساحلی ابتدا دیداری با احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر داشتند و سپس به دعوت از شورا و شهرداری نخل تقی، امکانات ورزشی این شهر جهت برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی کشور را مورد بازدید و کارشناسی قرار دادند.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون از امکانات سخت‌افزاری استان بوشهر برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی ابراز رضایت کرد و گفت: والیبال ساحلی، یک رشته ورزشی کم‌هزینه برای باشگاه‌هاست و از استان بوشهر انتظار می‌رود تیم‌هایی از این استان، در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر ساحلی حضور داشته باشند.

احمد بهروزیان فرد نیز با اشاره به اینکه استان بوشهر بیش‌ترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد، تاکید کرد با توجه به پتانسیل بسیار بالای استان، رویکرد ویژه اداره کل، رشد و توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی است و به همین منظور زیرساخت‌های مورد نیاز در استان فراهم شده است.

در جریان این دیدار، حسن بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر و دیگر اعضای هیئت رئیسه هیئت استان نیز حضور داشتند.

در ادامه این بازدیدها، نمایندگان فدراسیون والیبال به دعوت از شورا و شهرداری نخل تقی، امکانات ورزشی این شهر جهت میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور را مورد بررسی قرار دادند.

کابلی ضمن تایید مجموعه ساحلی شهر نخل تقی، از پتانسیل بسیار بالای این شهرستان و در مجموع استان بوشهر جهت برگزاری رویدادهای کشوری و حتی بین‌المللی خبر داد.

نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی هم تاکید کرد مجموعه شورا و شهرداری، ضمن فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب در شهر، برای برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال ساحلی آمادگی کامل دارد.

بازدرهوا رئیس هیات والیبال استان بوشهر هم عنوان کرد با توجه به موقعیت مناسب استان بوشهر از نظر برخورداری سواحل بکر و زیبا و همچنین امکانات سخت‌افزاری مناسب، یکی از اولویت‌های اصلی این هیئت، میزبانی از مسابقات ساحلی خواهد بود و تا کنون سه شهر بوشهر، گناوه و نخل تقی آمادگی خود را جهت برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشوری اعلام کرده و هر سه شهر هم امتیازهای لازم جهت اخذ مجوز مورد نیاز برای میزبانی این رویداد بسیار مهم و ملی را کسب کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز