توسط تیم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

صعود سرعتی قلل شاخص خط الراس میانی کوه هِماگ

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۰۴۴۳
صعود سرعتی قلل شاخص خط الراس میانی کوه هِماگ
سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از صعودسرعتی قلل شاخص خط الراس میانی کوه هِماگ در برنامه ای تمرینی و سرعتی با شیب 60 درجه توسط تیم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این منطقه خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اشاره به لزوم حفظ آمادگی و تمرین های مستمر اعضای تیم کوهنوردی گفت: در این صعود تمرینی، قلل مرتفع و شاخص کوهستان هماگ از جبهه شمالی و مسیری متفاوت پیمایش شد.

وی ادامه داد:  پیمایش مذکور روز جمعه پنجم دی ماه توسط اعضای تیم چهار نفره کوهنوردی این هیات شامل؛ آقایان حامد شیروانی، سرپرست، سید حسین کاظمی، مسوول فنی و مسعود زارعی به همراه خانم صدیقه سنگرزاده صورت گرفت.

به گفته حقگویان، صعود به قلل مرتفع کوهستان هماگ از روستای توتنگ راس ۸ صبح آغاز شده‌ و راس ۲۱ در همین منطقه به پایان رسیده است.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: کوهستان هِماگ در فاصله ۶۰ کیلومتری شمال بندرعباس، بلندترین ارتفاعات استان هرمزگان را به خود اختصاص داده که قله تَشگِر با ارتفاع سه هزار و 267 متر، بلندترین قله این کوهستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز