دوئل قلعه‌نویی و فکری را چه کسی می‌برد؟

استقلال با خودش بازی می‌کند!

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۰۵۶۷
استقلال با خودش بازی می‌کند!
حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر در سیرجان میان گل‌گهر و استقلال برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ گل‌گهر سیرجان- استقلال تهران یکی از دیدارهای حساس نیم فصل اول است آن هم از جهت حیثیتی به‌خصوص برای سرمربیان این دو تیم. این‌روزها که استقلال درگیر حواشی شده محمود فکری و کادر فنی‌اش به دنبال اثبات خود هستند و از طرفی امیر قلعه‌نویی می‌خواهد با قدرت در صدر بماند.

این دیدار از چند جهت حساسیت‌های مخصوص به خود را دارد که در این گزارش به آنها خواهیم پرداخت.

گل‌گهر سیرجان؛ تیم دوم استقلال!

هفت بازیکن سابق استقلال یعنی گادوین منشا، میلاد زکی‌پور، بهنام برزای، محسن کریمی، آرمین سهرابیان، داوری و امیرحسین کارگر در حال حاضر شاگرد امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان هستند و به همین خاطر این تیم به نوعی تیم دوم استقلال محسوب می‌شود. اصلی‌ترین عضو آنها که امیر قلعه‌نویی است و روی نیمکت سیرجانی‌ها می‌نشیند، سابقه قهرمانی‌هایی با استقلال دارد و پیشکسوت باشگاه محسوب می‌شود.

دوئل قلعه‌نویی و فکری را چه کسی می‌برد؟

این دومین بازی در لیگ برتر است که محمود فکری و امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی روبروی هم قرار می‌گیرند. فصل گذشته در لیگ 19 محمود فکری سرمربی نساجی مازندران و امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود و شاگردان‌شان به مصاف هم رفتند و آن دیدار با نتیجه یک- صفر در اصفهان به نفع شاگردان فکری به اتمام رسید. حال باید دید از میان فکری و قلعه‌نویی که خودشان زمانی در استقلال همبازی بودند و فکری کاپیتان و بعدتر دستیار امیر قلعه‌نویی هم در این تیم بود، بود کدام‌یک می‌توانند برنده این دیدار حساس باشند؟

استقلال صدر را از گل‌گهر پس می‌گیرد؟

گل‌گهر سیرجان با پیروزی در دیدار با شهرخودرو صدر جدول را از استقلال گرفت و الان با 14 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آبی‌های پایتخت صدرنشین است. حال باید دید استقلال با برد در این دیدار جایگاهش را از این تیم سیرجانی در جدول پس می‌گیرد یا این تیم قلعه‌نویی است که به صدرنشینی‌اش تداوم می‌بخشد؟

هر دو تیم مطمئن در دروازه

یکی از نقاط قوت دو تیم در روز بازی دروازه‌های آنهاست. گل‌گهر، علیرضا حقیقی را درون دروازه دارد که در این چند هفته واقعا درخشیده و کمک زیادی به تیم سیرجانی در راه امتیازگیری کرده و از آن طرف رشید مظاهری دروازه استقلال را با 4 کلین‌شیت اخیرش بیمه کرده است. البته احتمالا مظاهری بیشتر از حقیقی تحت فشار باشد زیرا آقای گل فعلی لیگ یعنی گادوین منشا، که با 9 گل زده در صدر جدول گلزنان است، در راس خط حمله تیم سیرجانی قرار دارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز