اتفاقات ناامیدکننده برای اولسان هیوندای؛

قهرمان آسیا با ۱۰ خروجی از هم می‌پاشد!

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹۳
قهرمان آسیا با ۱۰ خروجی از هم می‌پاشد!
تیم فوتبال اولسان هیوندای با جدایی ستارگان پرتعداد خود علاوه بر سرمربی، دست و پنجه نرم مواجه شده است.

به گزارش برنا، اولسان هیوندای که دو هفته پیش با غلبه بر پرسپولیس قهرمانی آسیا را به دست آورد، این روزها در استراحت زمستانی به سر می‌برد و خیلی زود باید کارش را برای فصل جدید کی لیگ کره جنوبی آغاز کند.

اما پیش از آن، نماینده کره اتفاقات عجیبی را از سر می‌گذارند؛ پس از این که کیم دو هون سرمربی موفق این تیم تصمیم گرفت که به همکاری اش با اولسان خاتمه دهد، حالا 9 بازیکن نیز در موقعیت جدایی قطعی یا احتمالی قرار گرفته‌اند و همین موضوع آینده باشگاه را در خطر قرار داده است.

وون دو جائه مدافع 23 ساله تیم اولسان هیوندای مورد توجه گوانژو اورگراند قرار گرفت و به نظر می‌رسد با پارک جی سو بازیکن کره ای این تیم معاوضه خواهد شد. جئونگ دانگ هو که مقابل پرسپولیس فیکس بود نیز تصمیم گرفته تا راهی سوون اف ‌سی شود.

نگرئو جونیور و یانسن دو مهاجم خارجی تیم اولسان هیوندای شایعات بسیاری را پیرامون خود می‌بینند؛ نگرئو جونیور با پیشنهاد تیم متمول سعودی یعنی النصر مهاجم شده اما همچنین احتمال حضورش در چنگ دوی چین هم وجود دارد. یانسن هم ممکن است به غرب آسیا منتقل شود.

لی سانگ مین انتقالش به اولسان الند را قطعی کرده و وبسایت فوتبالیست کره جنوبی هم گزارشی مفصل در این باره نوشته است. همچنین وبسایت میلیتاری در خبری اختصاصی عنوان کرده که کیم تائه هیون دیگر مدافع اولسان راهی گیم چئون سانگ مو خواهد بود.

یون یونگ سون یکی از ستارگان تیم اولسان هیوندای هم به پیشنهاد سوون اف سی پاسخ مثبت داده است. او توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارد و 7 بازی هم در تیم ملی انجام داده است.

دو بازیکن جدا شده دیگر تیم اولسان هیوندای کیم میون جین است که راهی اف سی سئول شده و پارک جئونگ این نیز قصد دارد به بوسان ملحق شود تا کلکسیون بازیکنان جدا شده قهرمان آسیا تکمیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز