با سه دروازه‌بان هم‌سطح به تاجیکستان آمدیم؛

حاج‌اسبویی: امیدوارم این استعدادهای فوتبال ایران به حق خودشان برسند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲۴
حاج‌اسبویی: امیدوارم این استعدادهای فوتبال ایران به حق خودشان برسند
مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با اظهار رضایت از عملکرد سنگربانان این تیم گفت: خوشبختانه سه دروازه بان با کیفیت و هم سطح در اختیار داریم که می توانند آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشند.

به گزارش برنا؛ محمدرضا حاج‌اسبویی، مربی مازندرانی دروازه‌بانان تیم نوجوانان ایران، با بیان این موضوع اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در اردوی تاجیکستان داشتیم و دو مسابقه بسیار مفید برابر میزبان برگزار کردیم که به پیروزی رسیدیم. ما سه دروازه بان بسیار مستعد و مطمئن را با خودمان به اینجا آوردیم که واقعا هم سطح هستند و به دو دروازه بان هم فرصت بازی داده شد که عملکرد خوبی داشتند. این بچه ها می توانند آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشند و به سطوح بالاتر برسند.

حاج اسبویی همچنین گفت: امیدوارم فیفا و AFC در مورد مسابقات رده های نوجوانان و جوانان تجدید نظر کنند و این بازیکنان با استعداد فوتبل ما به حق خودشان برسند. واقعا این تیم دو سال زحمت کشیده و تلاش کرده تا به اینجا رسیده و یک مجموعه بسیار خوب، قدرتمند و هماهنگ ایجاد شده است. زندگی این بچه ها و آینده فوتبالی آنها با لغو مسابقات به هدر می رود و یک فرصت طلایی را از دست می دهند در حالی که من اطمینان دارم تیم ما می توانست یکی از بهترین های مسابقات آسیایی باشد و سهمیه صعود به جام جهانی را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز