ابوالفضل عکاشه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

داور پنالتی ما را می‌گرفت، برنده بودیم/ برای شکست پرسپولیس انگیزه داریم

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۵:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۱۲۶۲
داور پنالتی ما را می‌گرفت، برنده بودیم/ برای شکست پرسپولیس انگیزه داریم
بازیکن ذوب‌آهن اعتقاد دارد باید گل‌گهر سیرجان را می‌بردند و می‌خواهند مقابل پرسپولیس نتایج گذشته را جبران کنند.

ابوالفضل عکاشه، بازیکن جوان تیم ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما قبل از بازی تمرینات خیلی خوبی داشتیم و طبق آنالیزی که تیم ما انجام داده بود جلو رفتیم ولی متاسفانه با یک‌سری بدشانسی روبرو شدیم و پنالتی دوم ما تبدیل به گل نشد که اگر آن اتفاق می‌افتاد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد و ما می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنیم. می‌دانستیم گل‌گهر تیم خیلی خوبی است و خوب فوتبال می‌کند ولی ما هم خیلی خوب بودیم و قبل از بازی برای سه امتیاز به زمین رفته بودیم و دو پنالتی دیگر که من مطمئنم که یکی از آنها صددرصد درست بود برای ما گرفته نشد و واقعا در حق ما اجحاف می‌شود و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد ما می‌بردیم. توپ‌هایمان درون دروازه نرفت و داور برای ما پنالتی نگرفت و همین موضوعات باعث شد فقط یک امتیاز بگیریم.

او درخصوص دیدار حساسی که با پرسپولیس دارند، ادامه داد: ما تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم و همه بچه‌ها سرحال و باانگیزه هستند. طبق آنالیزی که آقای رضایی و کادرشان انجام دادند داریم جلو می‌رویم و می‌دانیم پرسپولیس تیم خیلی خوبی بوده و بالاخره در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت اما شرایط بچه‌ها عالی است و مطمئن باشید برای سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله به لطف خدا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

عکاشه درباره اینکه آیا شرایط ذوب‌آهن در ادامه بهتر خواهد شد یا نه؟ گفت: شک نکنید تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود و در آینده نه چندان دور به جایگاه واقعی خودش خواهد رسید. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز