لیگ برتر فوتبال؛

دوئل سرمربیان سال اولی!

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۶:۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۱۳۵۳
دوئل سرمربیان سال اولی!
شجاعی هم مثل رحمتی در حال تجربه نخستین سال مربیگری‌اش است و مانند رحمتی به صورت غیر منتظره وارد عرصه مربیگری شد و در حال تجربه دوران پر افت و خیز مربیگری است.

به گزارش برنا؛ یکی از تقابل‌های جذاب هفته نهم لیگ برتر جایی است که شهرخودرو باید به تبریز برود و با تراکتور دیدار کند. دیدار دو تیم به نوبه خود جذاب است چون در جدول رده بندی فقط 3 امتیاز فاصله آنها است اما نکته‌ای که می‌تواند این بازی را جذاب‌تر کند و رنگ هیجان انگیزتری به آن بدهد، تقابل مسعود شجاعی روی نیمکت تراکتور با سیدمهدی رحمتی روی نیمکت شهرخودرو است.

سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی که در تیم ملی بارها در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند، حالا در کسوت سرمربیگری مقابل هم قرار می‌گیرند. آنها در عرصه باشگاهی با هم همبازی نبوده‌اند و حتی به عنوان بازیکن مقابل همدیگر هم قرار گرفته‌اند. برخلاف رحمتی که به‌خاطر اختلاف با کارلوس کی‌روش نتوانست در هیچ جام جهانی حضور داشته باشد اما شجاعی سه دوره متوالی به جام جهانی رفت و حالا نوبت این است که هر دو نفر خودشان را در عرصه‌ای جدید محک بزنند.

رحمتی و شجاعی هر دو به طور غیرمنتظره وارد عرصه مربیگری شدند. سیدمهدی رحمتی در اواخر فصل گذشته و درحالی که به عنوان بازیکن در شهرخودرو حضور داشت با توجه به شرایط تیم، به عنوان سرمربی کار خود را شروع کرد و اینک در لیگ بیستم، در حال تجربه کردن اولین فصل فوتبالی خود به عنوان سرمربی است. تیم او در هفته‌های اخیر با وجود فوتبال زیبایی که ارایه داده نتوانسته در نتیجه‌گیری موفق عمل کند. تیم جوان رحمتی در بازی‌های حساس مقابل پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر شکست خورده و حالا در یک تقابل حساس دیگر باید مقابل تراکتور قرار بگیرد. تیم رحمتی در حالی بعد از گذشت 8 هفته در رده سیزدهم قرار دارد که در ابتدای فصل تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و نخستین تجربه سرمربیگری‌اش را با تیمی جوان آغاز کرد. او این روزها تحت فشار هواداران مشهدی قرار دارد و در صورتی که نتواند مقابل تراکتور نتیجه بگیرد کارش در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش به بن بست می‌رسد.

در سوی دیگر میدان، رقیب سیدمهدی رحمتی، مسعود شجاعی است. شجاعی هم مثل رحمتی در حال تجربه نخستین سال مربیگری‌اش است و مانند رحمتی به صورت غیرمنتظره وارد عرصه مربیگری شد و در حال تجربه دوران پر افت و خیز مربیگری است. شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان در فصل جاری، به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تراکتور نشست و در 3 بازی که به عنوان بازیکن- مربی کارش را در تراکتور شروع کرده 2 برد و یک شکست به دست آورده است.

شباهت جالب رحمتی و شجاعی و تقابل آنها به جذابیت‌های این دیدار اضافه می‌کند. هر دو سرمربی در دوران بازیگری‌شان از بهترین‌های فوتبال ایران بودند و حالا وارد عرصه مربیگری شده‌اند تا توانایی خود را محک بزنند. باید منتظر ماند و دید تقابل آنها در نهایت به سود کدام یک تمام می‌شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز