توسط بخش توسعه ارزش‌های المپیک آکادمی ملی المپیک برگزار شد؛

کارگاه آموزشی ویژه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۲
کارگاه آموزشی ویژه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی
آکادمی ملی المپیک پیرو برنامه‌های توسعه ارزش‌های المپیک میان جامعه ورزش کشور، پس از درخواست فدراسیون کونگ‌فو هنرهای رزمی کارگاه آموزشی را ویژه این فدراسیون برگزار کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پیرو درخواست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، بخش توسعه ارزش های آکادمی ملی المپیک (OVEP) کارگاه آموزشی غیرحضوری را با موضوع آشنایی با ساختار و ارزش های المپیک ویژه مربیان و ورزشکاران فدراسیون مذکور برگزار کرد.

ناهید کریمی مدیر پژوهش و مسئول توسعه ارزش ها در آکادمی ملی المپیک و آقای دکتر جمشید جلیلوند، از فارغ التحصیلان دوره های تخصصی ارزش های المپیک آکادمی و استاد دانشگاه فرهنگیان مدرسان این دوره را تشکیل دادند که با طرح مباحث تئوری، نمایش فیلم و پرسش و پاسخ کارگاه مذکور را هدایت کردند.

بخش توسعه ارزش های المپیک آکادمی ملی المپیک تلاش می کند ضمن توسعه برنامه های این بخش در میان جامعه ورزش، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان، برنامه های ویژه ای نیز برای متقاضیان و علاقمندان به این مبحث داشته باشد.  امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای برگزاری این کارگاه غیرحضوری بر عهده فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز