سعید آهنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما جام جهانی است/ نیمکت‌نشینی در تیم‌های بزرگ را دوست ندارم

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۱۹۵۲
هدف ما جام جهانی است/ نیمکت‌نشینی در تیم‌های بزرگ را دوست ندارم
بازیکن تیم فوتبال جوانان امیدوار است که بهترین تصمیمات درخصوص برگزاری مسابقات گرفته شود.

به گزارش برنا؛ سعید آهنی درخصوص اردوی جوانان که در تاجیکستان برگزار شد گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این اولین سفر خارجی ما با کادر فنی جدید بود. یک سری بازیکن به ما اضافه شدند که برای بار اول بود که می‌خواستند بازی‌های دوستانه آسیایی انجام دهند. شرایط به نوعی سخت بود و بچه ها به هماهنگی لازم دست پیدا نکردند. تمرینات بدنسازی را انجام ندادیم و با یکسری از مسائل جزئی وارد بازی با تاجیکستان شدیم.

او درخصوص شرایطش ادامه داد: دو روز بعد از اینکه وارد اردو تاجیکستان شدیم کشیدگی همسترینگ پیدا کردم و دو بازی را از دست دادم اما دیدار با تاجیکستان فوق العاده بازی خوبی بود به دلیل اینکه این تیم نایب قهرمان آسیا شده بود و در جام جهانی 17 سال توانسته بود نتایج خوبی بگیرد و الان هم تیم خوبی شکل داده است. 

این بازیکن درخصوص کادر فنی جدید اضافه کرد: مربیان جدید خیلی خوبی تازه به ما اضافه شدند و کمک زیادی به تیم کردند. مطمئناً با کمک آقا داوود ما به اهدافمان می رسیم که هدف او قهرمانی آسیا و رفتن به جام جهانی است که به آن می رسیم ولی با خبری که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بازی های تیم ملی دو سال عقب افتاده و به احتمال زیاد خبرهایی که بیرون آمده بازی های آسیایی لغو می شود. 

او گفت: این موضوع باعث می‌شود دو سال تلاش ما به هدر برود و به اهدافمان نرسیم و نسل ما می سوزد ولی امیدوارم AFC تصمیمات درستی بگیرد و باعث شود بازی ها طبق برنامه برگزار شود و ما به خواسته هایمان برسیم.

آهنی که سال گذشته بازیکن پارس جنوبی جم بود فعلا تیم ندارد در پایان درخصوص اینکه نیم فصل به کجا می‌رود افزود: راستش را بخواهید هنوز تصمیم نگرفتم و صحبت نکردم ولی قطعاً جایی می روم که بتوانم فرصت بازی پیدا کنم چون هرچه بیشتر بازی کنم پیشرفت می کنم و برای آینده ام بهتر است. من دوست ندارم روی نیمکت تیم های بزرگ بنشینم و چنین چیزی اصلا برایم ملاک نیست. با مشورت مدیر برنامه‌هایم نیم فصل دوم یک تیم خیلی خوب که به پیشرفتم کمک می کند انتخاب می کنیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز