حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس گزینه‌های خوبی برای جانشینی بشار دارد/ تیم یحیی به روزهای اوج بازمی گردد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۱۹۷۰
پرسپولیس گزینه‌های خوبی برای جانشینی بشار دارد/ تیم یحیی به روزهای اوج بازمی گردد
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که این تیم با اتکا به کادر فنی و هوادارانش بتواند در این فصل لیگ برتر نیز قهرمانی متوالی دیگری را به نام خود به ثبت برساند.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از شکست در فینال شرایط خاصی داشت و بچه ها برای رسیدن به شرایط آرمانی نیازمند ریکاوری روحی و روانی بودند. فوتبال ورزشی است که جدای از آمادگی جسمانی و شرایط فنی، شرایط روحی در آن بسیار دخیل است و تیم برای این که بتواند به روزهای قبل از فینال بازگردد، نیازمند زمان است.

او در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس نشان داده در روزهای سخت توانسته است به خوبی شرایط را به نفع خود عوض کند. به اعتقاد من با درایت یحیی پرسپولیس به اوج بازخواهد گشت و این شکست تلخ را به طور کامل به دست فراموشی خواهد سپرد. پرسپولیس در برابر نساجی تا حدودی شرایط روحی قبلی اش را به دست آورده بود و فکر می کنم در بازی پیش روی برابر ذوب آهن باید انتظار یک پرسپولیس کامل و پر روحیه را داشت.

هافبک اسبق پرسپولیس درخصوص انتخاب جانشین بشار رسن گفت: بشار بازیکن خوبی است و در مدت حضورش در پرسپولیس تبدیل به وزنه ای در میانه میدان بود. به هر حال شرایط به گونه ای رقم خورد که در ادامه پرسپولیس او را در اختیار نداشته باشد اما من بر این باور هستم پرسپولیس در حال حاضر مهره های خوبی در خط میانی در اختیار دارد که می توانند این خلا را در ترکیب پر کنند. برابر نساجی ترکیب خوبی در غیاب بشار در زمین حضور داشت اما شرایط زمین به گونه ای بود که نمی شد در مورد بار فنی بازی زیاد صحبت کرد. پرسپولیس در آن دیدار به جای فوتبال، واترپلو بازی می کرد و در نهایت نمی شد در مورد بازی نساجی زیاد در خصوص شرایط فنی بازیکنان حرف زد. در مجموع فکر می کنم با حضور نفراتی مثل وحید امیری، احسان پهلوان و... پرسپولیس می تواند جانشین قابل اطمینانی را برای بشار انتخاب کند.

او درمورد بازی‌های سختی که در 2-3 هفته پیش‌روی در انتظار پرسپولیس است، تاکید کرد: در لیگ برتر همه بازی ها سخت است و پرسپولیس باید بازی به بازی برای پیروزی در این دیدارها برنامه ریزی کند. در فصول قبل هم پیش آمده بود که پرسپولیس در چند هفته متوالی برابر مدعیان لیگ برتر به میدان برود که اتفاقا موفقیت در آن دیدارها به نوعی باعث شد پرسپولیس بتواند در نهایت قهرمان شود.

خان‌محمدی گفت: پرسپولیس کادر فنی مجربی دارد که به خوبی شرایط تیم و باشگاه را درک کرده و می توانند پرسپولیس را به روزهای اوج بازگردانند. در این مسیر هواداران هم نقش مهمی دارند. هواداران می دانند این تیم نیازمند زمان است و حمایت هواداران در کنار درایت کادر و توانایی های بازیکنان فاکتورهایی است که پرسپولیس را به قهرمانی پنجم در لیگ برتر خواهد رساند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز