سعید رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات لیگ امسال شباهت زیادی به لیگ برتر نخواهد داشت/ برای قهرمانی آمدیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۵:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۳۹۵۲
مسابقات لیگ امسال شباهت زیادی به لیگ برتر نخواهد داشت/ برای قهرمانی آمدیم
عضو تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: مسابقات لیگ امسال شباهت زیادی به لیگ برتر نخواهد داشت.

سعید رجبی، عضو تیم تکواندو شهرداری ورامین، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: وضعیت کلی تیم خوب است هر چند به‌خاطر شیوع کرونا مدت‌ها از از هر تمرین گروهی و مسابقه‌ای دور بودیم ولی تمرینات انفرادی که اکثر بازیکنان داشتند باعث شده که آمادگی نسبی داشته باشیم. امیدوارم با وجود کرونا بتوانیم لیگ پویا و جذابی را داشته باشیم.

او با اشاره به شانس قهرمانی شهرداری ورامین در رقابت‌های لیگ برتر گفت: شهرداری ورامین تیم خوبی است و خیلی خوب نسبت به سایر تیم‌ها هزینه می‌کند که به نظرم همین موضوع هم باعث شده که اکثر ملی‌پوشان و یا بازیکنان مطرح با حضور در  این تیم در رقابت‌های لیگ حاضر می‌شوند. تیم ما هم امسال در حال حاضر بازیکنان خوبی مانند سروش احمدی، میرهاشم حسینی و ... را در کنار خود دارد و البته کادر فنی بسیار حرفه‌ای هم این تیم را هدایت می‌کند که به اعتقاد من مجموع همه این موارد می‌تواند یک تیم قوی و محم را راهی لیگ کند. ما برای قهرمانی آمدیم و قطعا برای تحقق هدف‌مان هم تلاش لازم را خواهیم کرد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا در رابطه با شکل برگزاری مسابقات افزود: نحوه برگزاری مسابقات به صورت متمرکز قطعا مزایا و معایب خودش را خواهد داشت و بیشتر شبیه به مسابقات قهرمانی کشور و یا انتخابی تیم ملی است تا لیگ برتر، ولی در کل برای ما فرقی ندارد مهم این است که بازی کنیم.

رجبی درخصوص فسخ قرارداد مهدی خدابخشی با شهرداری ورامین گفت: من هم این موضوع را شنیدم که خدابخشی با شهرداری فسخ کرده ولی دقیق در جریان نیستم و شاید هم خبر درست نباشد. 3/5

نظر شما