خدیجه قانع در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم خدا با ما یار باشد تا امسال روی سکوی قهرمانی بایستیم/ لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۵:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۰
امیدوارم خدا با ما یار باشد تا امسال روی سکوی قهرمانی بایستیم/ لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود
سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: امیدوارم خدا با ما یار باشد تا امسال روی سکوی قهرمانی باشیم و لیگ برتر رفته‌رفته جذاب‌تر می‌شود.

خدیجه قانع، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون، درباره برگزاری مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بر اساس اعلام کمیته مسابقات دور جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال قرار است از 21 دی به میزبانی تهران آغاز شود. پیش از این مرحله نخست را تهران میزبانی کرد که انصافا از هر جهت خوب بود. هم پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد و هم رفت و آمد برای تیم‌ها آسان بود. مرحله دوم هم مشهد میزبان بود که از نظر بهداشتی همه چیز خوب پیش رفت ولی متاسفانه اجازه نمی‌دادند مربیان سایر تیم‌ها در همه بازی‌ها که نیاز بود در سالن حضور داشته باشند، حاضر شوند. این دوره هم در ابتدا صحبت شد به میزبانی اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان برگزار شود ولی فدراسیون در نهایت تصمیم گرفت مجددا تهران میزبانی کند.

او با اشاره به سطح کیفی مسابقات توضیح داد: مسابقات در مرحله نخست چندان خوب نبود چون مدت‌ها بود هم از فضای مسابقات دور شده بویدم ولی در دور دوم شکل بازی‌ها کاملا متفاوت شد و اصلا هیچ بازی قابل پیش‌بینی نبود. به نظرم هرچه به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم هیجان بازی‌ها هم بیشتر می‌شود.

قانع در پایان درباره شانس قهرمانی شهید شاملی گفت: فعلا در این دور از مسابقات برای صدرنشینی باید رقابت سختی را با اشتادسازه داشته باشیم اما در مجموع هدف ما قهرمانی است ولی پله به پله باید جلو برویم  وامیدوارم خدا هم با ما یار باشد تا بتوانیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز