لیگ برتر فوتبال

استقلال- آلومینیوم؛ تمرین جدی برای دربی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۵
استقلال- آلومینیوم؛ تمرین جدی برای دربی
تیم فوتبال استقلال در صورتی که بتواند در دیدار مقابل آلومینیوم پیروز شود هم صدرنشینی‌اش را مستحکم می‌کند و هم با بردی روحیه‌بخش می‌تواند به مصاف پرسپولیس برود.

به گزارش برنا؛ استقلال با برد ارزشمند مقابل گل گهر توانست به واسطه تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت در صدر جدول قرار بگیرد. با این حال صدرنشینی هم باعث نشد برخی دست از انتقاد از استقلال به خاطر ارایه ندادن بازی زیبا بردارند. قطعا برای هر تیمی نتیجه گرفتن اهمیت بیشتری نسبت به بازی زیبا دارد و در حال حاضر هم آنچه باید برای استقلال و محمود فکری اولویت داشته باشد گرفتن امتیاز است. بنابراین اگر فکری بتواند برای استقلال امتیاز جمع کند و این تیم را در صدر جدول نگه دارد خیلی‌ مهم‌تر از بازی چشم‌نواز است.

استقلالی‌ها در بازی هفته دهم خود که آخرین دیدار قبل از دربی پایتخت است، باید به مصاف آلومینیوم بروند. البته اگر توالی و نظم مسابقات بهم نمی‌خورد این بازی اولین مسابقه بعد از رویارویی با پرسپولیس بود اما فکری این فرصت را دارد که با یک برد خوب و با هماهنگی بیشتر بین بازیکنان، استقلال را به دربی برساند.

استقلال در بازی سختی که مقابل گل گهر داشت در 20 دقیقه ابتدایی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و حریف خود را آچمز کرد اما در نیمه دوم گل گهر دگرگون شد و این رشید مظاهری بود که برد را در جیب استقلال نگه داشت. درخشش رشید مظاهری درون دروازه باعث شده برعکس سال گذشته خیال آبی‌پوشان بابت قفس توری راحت باشد. استقلال بعد از پرسپولیس که البته 2بازی کمتر دارد، دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد که این موضوع تبدیل به نقطه قوت آبی ها شده است. البته استقلال همانقدر که در خط دفاعی خوب بوده برخلاف لیگ نوزدهم در خط حمله قدرت چندانی از خود نشان نداده و 9 گل در 8 بازی به ثمر رسانده و به نظر می رسد غیبت دیاباته در این موضوع تاثیرگذار بوده است. استقلال در صورتی که بتواند در دیدار مقابل آلومینیوم پیروز شود هم صدرنشینی اش را مستحکم می کند هم با بردی روحیه بخش می تواند به مصاف پرسپولیس برود. استقلال برای این بازی نادری و سبحان خاقانی را به دلیل مصدومیت و میلیچ را به خاطر مشکل انضباطی در اختیار ندارد.

آلومینیوم اراک هم که در رده دهم ایستاده 6 هفته است باخت نداشته و شاگردان رسول خطیبی می‌خواهند رکورد شکست ناپذیری خود را بهبود ببخشند. در تیم آلومینیوم اراک هم محسن ربیع‌خواه، بازیکن سابق پرسپولیس، به دلیل مصدومیت غایب است اما جابر انصاری، مهاجم اسبق استقلال، با انگیزه به مصاف آبی‌پوشان خواهد رفت و گفته اگر گل‌زنی کند شاید پشتک هم بزند. خطیبی که خود سابقه بازی در استقلال را هم دارد سال گذشته توانست با ماشین‌سازی 2بار این تیم را شکست دهد و قطعا این بار هم انگیزه زیادی برای متوقف کردن تیم سابقش دارد. 3

نظر شما