حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تحت هر شرایطی از یحیی حمایت می‌کنیم/ پرسپولیس دوباره روی ریل موفقیت قرار می‌گیرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۵:۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۵۱۸۱
تحت هر شرایطی از یحیی حمایت می‌کنیم/ پرسپولیس دوباره روی ریل موفقیت قرار می‌گیرد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: همه ما از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم و تحت هیچ شرایطی او را تنها نخواهیم گذاشت.

حسین کلانی، مهاجم اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: تیم شرایط بدی ندارد و باید همه نفرات تمام تمرکز خود را به ادامه لیگ برتر معطوف کنند تا شرایط تیم به روزهای عادی بازگردد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در شرایط فعلی همه باید از یحیی گل‌محمدی حمایت کنند. او باید بداند تنها نیست و بدون توجه به حواشی تمام تمرکز خود را به موفقیت فنی تیم معطوف کند. در حال حاضر تیم شرایط بدی ندارد. تساوی‌های اخیر هم به دلیل مشکلات قبلی و خستگی ناشی از فینال لیگ قهرمانان بود و این موضوع کم‌کم به دست فراموشی سپرده می‌شود. پرسپولیس بازی‌های سنگینی را پشت‌سر گذاشته و کم کم این موضوع برطرف شده و تیم دوباره به هماهنگی قبلی رسیده و روی ریل موفقیت قرار می‌گیرد.

کلانی با تاکید بر حفظ آرامش برای پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: شاید این روزها در برخی رسانه‌ها و در فضای مجازی صحبت‌ها و اظهاراتی علیه پرسپولیس انجام شود اما نه مربیان و نه بازیکنان و نه هواداران نباید به این مسائل توجه کنند. بهترین‌های فوتبال این مملکت را در پرسپولیس داریم و در کنار این نیروهای خوب هواداران فهیمی داریم که ارزش کار و موفقیت‌های قبلی پرسپولیس را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند پرسپولیس تحت چه شرایط و مشکلاتی توانست به فینال برسد و اگر هم نتوانست با جام برگردد ناشی از بدبیاری آنها بود. حالا هم اتفاقی رخ نداده و همه ما تحت هر شرایطی کنار یحیی هستیم و از او حمایت می‌کنیم و از همه پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که این حمایت را از کادر فنی داشته باشند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس درمورد بازی‌های مهمی که شاگردان گل‌محمدی پیش‌رو دارند گفت: برای پرسپولیس اتفاث خاصی رخ نداده و ان‌شاءالله که با ارائه نمایشی خوب برابر سپاهان، برد خوبی را از این دیدار کسب می‌کنند و پس از آن نیز بچه‌ها با تمام قوا برای پیروزی در دربی تلاش خواهند کرد. 3/5

نظر شما