شهرخودرو مشهد یک- سایپا تهران صفر

عطش رحمتی برطرف شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۵۲۸۵
عطش رحمتی برطرف شد
شهرخودرو در دیداری تماشایی مقابل سایپا پیروز شد.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم های شهرخودرو و سایپا در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه به پایان رسید. این دیدار که بین تیم های دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی بود، اهمیت زیادی برای هر 2 تیم و تیم های پایین جدول داشت. سایپا که با 7 مساوی رکورددار تساوی در لیگ برتر بیستم است به مصاف شهرخودرو 9 امتیازی رفت. شاگردان ابراهیم صادقی هفته گذشته در آخرین ثانیه‌ها برد را مقابل صنعت نفت آبادان از دست دادند. شهرخودرو هم هفته گذشته توانسته بود تراکتور را در تبریز متوقف کند که اگر مهاجمان این تیم دقت بیشتری داشتند حتی رحمتی می توانست پیروز آن میدان باشد.

بازی در حالی شروع شد که شهرخودرو سراپا حمله بود. این تیم با تاکتیک تهاجمی وارد میدان شد و موقعیت های خطرناکی هم روی دروازه سایپا ایجاد کرد. اولین موقعیت خوب شاگردان رحمتی برای گلزنی شوت سرکش عرفان معصومی بود که توسط دروازه بان سایپا مهار شد. شاگردان رحمتی 20 دقیقه  اول بازی مالک توپ و میدان بودند اما تلاش های آنها برای گلزنی بی نتیجه بود.

نیمه دوم هم با حملات شهرخودرو شروع شد که بالاخره در دقیقه 54 روی یک و دوی زیبا در داخل محوطه جریمه، امین قاسمی نژاد، پاس دیدنی و دقیق حسین مهربان را در دهانه دروازه با یک بغل پای مطمئن به گل اول تیمش تبدیل کرد. در ادامه بازی هم سایپا حملاتی روی دروازه شهرخودرو تدارک دید اما این بازیکنان شهرخودرو بودند که موقعیت های زیادی در 10 دقیقه پایانی به دست آوردند ولی نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند. البته درخشش دروازه بان سایپا هم در گل نشدن موقعیت های شهرخودرو تاثیر زیادی داشت. شهرخودور با پیروزی در این دیدار توانست دومین باخت شاگردان ابراهیم صادقی را رقم بزند. تیم رحمتی با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز