لیگ برتر هندبال مردان؛

پارسایی: گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد/ عرشی: نمی‌توانیم با ۴ بازیکن اصلی خود را داشته باشیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۶:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۵۸۲۸
پارسایی:  گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد/ عرشی:  نمی‌توانیم با ۴ بازیکن اصلی خود را داشته باشیم
سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت گفت: گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد و همه تیم‌ها تا روز آخر شانس صعود دارند و این موضوع مسابقات را جذاب می‌کند.

به گزارش برنا، مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت پس از پیروزی تیمش مقابل تیم‌ هندبال پرواز هوانیروز اظهار کرد: شاهد برگزاری یک بازی خوب بودیم و انتظاراتی که از بازیکنانم داشتم در زمین بازی پیاده کردند. در دور پایانی مسابقات قرار داریم و شرایط برای تیم‌ها خاص است و همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند و این موضوع روی کیفیت بازی‌ها تاثیر دارد.

او ادامه داد: امیدواریم داوری، نظارت بر بازی‌ها و مسابقات به گونه‌ای باشد که حقی از تیمی ضایع نشود و تیم‌هایی که شایسته صعود هستند راهی مرحله بعد شوند. گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد و همه تیم‌ها تا روز آخر شانس صعود دارند و این موضوع مسابقات را جذاب می‌کند. امیدواریم حق به حقدار برسد.

سروش عرشی، سرمربی تیم‌ هندبال پرواز هوانیروز نیز پس از شکست تیمش در این دیدار گفت: بازی تقریبا متعادلی را شاهد بودیم. فشار زیادی روی تیم ما بود و 8-9 بازیکن بیشتر نداشتیم و به دلیل برخی مسائل نمی‌توانیم با 4 بازیکن اصلی خود را داشته باشیم. بقیه بازیکنان ما کم سن و سال هستند و سه نفر از آنها از نوجوانان و بقیه همه جوان هستند و تنها یک بازیکن از بزرگسالان داریم.

او اضافه کرد: بازی تیم ما نسبت به دور رفت بسیار بهتر بود و تشکر می‌کنم که این فرصت فراهم شد و  توانستم‌ با خیال راحت با بازیکنانم تمرین کنم.  به تیم فرازبام هم تبریک می‌گویم. تیم خوبی بسته شده و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند.

نظر شما