بیژن ذوالفقارنسب:

شاهد بازی جذابی از پرسپولیس و سپاهان خواهیم بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵۸۶۷
شاهد بازی جذابی از پرسپولیس و سپاهان خواهیم بود
بیژن ذوالفقارنسب، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فوتبال درخصوص بازی امروز پرسپولیس و سپاهان به صحبت پرداخت.

به گزارش برنا؛ بیژن ذوالفقارنسب، بازیکن سابق پرسپولیس و مربی فوتبال درباره بازی های بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: امسال عدم هماهنگی که خیلی از تیم ها با آن روبرو هستند نسبت به سالهای دیگر بیشتر شده و ما همه ساله شاهد این موضوع هستیم که لیگ ما مثل یک ماشین گازوئیلی کم کم گرم و آماده می شود و زمانی که راه می افتد کیفیت بهتری پیدا می کند. خیلی از تیم ها به دلیل جابجایی مربیان که در لیگ ما کم نبوده و نیز بازیکنان جابجا شده و همینطور تغییرات عمده؛ کیفیت و هماهنگی لازم را نداشتند. زیرا بازیکنان باید شناخت کافی از هم داشته باشند تا بتوانند دستور مربی را اعمال کنند.

او ابراز امیدواری کرد: آنها حدود ۴ هفته ای با ضعف هماهنگی روبرو بودند. اما حالا لیگ ما دارد راه می افتد و شکل واقعی خودش را پیدا می کند. بخصوص تیم پرسپولیس که تغییرات زیادی داشته و همین تغییرات پیش از بازی فینال لیگ آسیا لطمه بزرگی به تیم پرسپولیس زد. تیم پرسپولیس شاید با آن ترکیب اصلی نتیجه بهتری می گرفت. خوشبین هستم که بازی ها روند رو به رشد خوبی پیدا کرده اند و بازیکنان بعد از حدود ۸ ماه دوری از مسابقات به شرایط قبلی خود دست پیدا می کنند. از طرفی مربیان از وضعیت فوتبال خود و حریفان خود اطلاعات بیشتری پیدا می کنند.

این کارشناس فوتبال در زمینه بازی امروز پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: بازی بین پرسپولیس و سپاهان همیشه از کیفیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده است. امسال هم از همین قاعده برخوردار است و هر دو مربی نسبت به بازیکنان و کیفیت تیمشان تسلط بیشتری پیدا کرده اند. از جانب پرسپولیس بازیکنانی که جذب شده اند ۱۰۰% با نظر گل محمدی بوده است. صرف نظر از نتیجه امروز شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

او تاکید کرد: پرسپولیس شدیدا به 3 امتیاز این بازی نیاز دارد. امروز باید برنامه های این تیم را دید و بازی را قضاوت کرد.

ذوالفقارنسب همچنین درباره بازی شهرآورد به برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش گفت: این بازی هم بسیار بازی جذابی خواهد بود. بخصوص اینکه هر دو تیم در تلاش هستند که جدای از کسب نتیجه رضایت هوادارن خودشان را بدست بیاورند. تیم استقلال در بازی گذشته خود توانسته این کار را انجام بدهد و در صدر جدول است. پرسپولیس هم برنامه هایی دارد و چنانچه در شرایط طبیعی بازی را برگزار کنند و داور اقتدار لازم را داشته باشد شاهد بازی خوبی خواهیم بود و امیدوارم تیمی که مستحق است نتیجه لازم را بگیرد.

نظر شما