پرسپولیس تهران صفر- سپاهان اصفهان صفر

تقسیم امتیازات به سود مدعیان/ پرسپولیس با تساوی به استقبال دربی رفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۵۹۶۹
تقسیم امتیازات به سود مدعیان/ پرسپولیس با تساوی به استقبال دربی رفت
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان به تساوی انجامید.

به گزارش برنا؛ در جریان دیدار معوق هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیازات قبل از دربی هفته آینده سرخابی‌های پایتخت تقسیم شود. در 15 دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم و در بیشتر دقایق توپ در میانه زمین در جریان داشت. البته در همین دقایق نخست سپاهان صاحب ضربه ایستگاهی شد که رفیعی نتوانست توپ را به خوبی روی دروازه ارسال کند و این موقعیت به فرصت گل خوبی تبدیل نشد.

در ادامه بازی هم دو تیم سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه حریف را با خطر روبه‌رو کنند اما اشتباه در ارسال‌ها و قطع پاس‌ها در میانه زمین اجازه نداد فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق شود تا شاهد گردش توپ در میانه زمین باشیم. در دقیقه 37، سپاهانی‌ها از سمت چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای کی‌روش استنلی ایجاد کردند اما ضربه سر این بازیکن را لک مهار کرد. در دقیقه 40، دانیال اسماعیلی‌فر روی پاس کی‌روش استنلی با لک تک به تک شد اما شوت او از کنار دروازه به اوت رفت.

501

شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به نیمه اول برگزار کردند تا در دقیقه 69 پاس عمقی کمال کامیابی‌نیا باعث تک به تک شدن احسان پهلوان با پیام نیازمند شود اما شوت سرکش پهلوان را دروازه‌بان ملی‌پوش ساهان به خوبی دفع کرد تا پرسپولیس در جدی‌ترین صحنه به کرنر برسد. در ادامه این دیدار سپاهانی‌ها بار دیگر با ارسال‌های خود روی دروازه موقعیت گل پیدا کردند اما سوپر واکنش‌های حامد لک در دقیقه 86 مانع از گلزنی سجاد شهباززاده و محمد محبی شد.

لک با عملکرد استثنایی خود شوت شهباززاده را دفع کرد و در ادامه آن ضربه محبی را از شش قدم محوطه جریمه پرسپولیس دفع کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد. پرسپولیس با این تساوی 11 امتیازی شد تا در رده دهم جدول باقی بماند. سپاهان نیز 15 امتیازی شد تا به رده پنجم صعود کند. با این نتیجه سایر مدعیان بالانشین بیشتر از سایر تیم‌ها راضی و خشنود شدند.

داور: اشکان خورشیدی

کمک‌ها: حسن ظهیری - فرهاد مروجی

کارت زرد: کی‌روش استنلی و سروش رفیعی از سپاهان، یحیی گل‌محمدی (سرمربی) و علی شجاعی از پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، علی شجاعی، احمد نورالهی (2+90-مهدی عبدی)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه (80-سعید حسین‌پور)، احسان پهلوان وحید امیری.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن (74-شایان مصلح)، مرتضی منصوری، محمد کریمی، سروش رفیعی (2+90-روح‌الله باقری)، دانیال اسماعیلی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی (74-محمدرضا خلعتبری)، سجاد شهباززاده (2+90 جلال‌الدین علی‌محمدی) و کی‌روش استنلی (45-محمد محبی).

سرمربی: محرم نویدکیا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز