کارشناس داوری پرسپولیس - سپاهان:

پنالتی در کار نبود / کمک داور به ضرر پرسپولیس پرچم زد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰۰
پنالتی در کار نبود /  کمک داور به ضرر پرسپولیس پرچم زد
کارشناس داوری در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

 نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به عملکرد تیم داوری این دیدار گفت: اشکان خورشیدی و همکارانش در این دیدار اشتباه تاثیرگذاری نداشتند اما بهتر بود در نیمه دوم بیشتر بازی را مدیریت می کردند.

این کارشناس داوری در خصوص اتفاقات این بازی در نیمه اول گفت: در نیمه اول فقط یک اتفاقا ویژه رخ داد. در دقیقه 29 سیدجلال حسینی در محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطایی نشد و پنالتی در کار نبود و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

او در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم با توجه به حساسیت ها، بازی پربرخورد بود و داور می بایست با سوت های خود بازی را مدیریت می کرد اما این اتفاق رخ نداد و چندین خطا از چشم داور دور ماند.

رودنیل گفت: در دقیقه 49 پرسپولیس موقعیت حمله ای را در زمین سپاهان داشت که کمک داور دوم به اشتباه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. در دقیقه 59 که برخوردی بین میلاد سرلک و بازیکن سپاهان درگیر شد که داور باید به هر دو بازیکن کارت نشان می داد اما فقط بازیکن پرسپولیس را جریمه کرد.  این در حالی بود که در دقیقه 66 که پرسپولیسی ها اعتقاد به  پنالتی داشتند، ادامه بازی بهترین تصمیم بود و اتفاقی به نفع پرسپولیس رخ داد.

این کارشناس داوری تاکید کرد : زمانی که داور 4 چهارم  دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد ؛ برخوردی در زمین اتفاق افتاد که حدود 2 دقیقه وقت تلف شد و داور باید این دقایق را در وقت های اضافه منظور می کرد.

رودنیل در پایان گفت: در مجموع خورشیدی در این دیدار قضاوت بدی نداشت و تصمیماتش در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود ولی همان طور که اشاره کردم خیلی بهتر بود با سوت های خود در نیمه دوم مانع از ایجاد برخوردها می شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز