برای دستیابی به موفقیت باید برنامه منسجم داشته باشید؛

علی‌نژاد: اسکی در ایران ریشه‌دار است

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۶۴۳۳
علی‌نژاد: اسکی در ایران ریشه‌دار است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توقع دارم فدراسیون اسکی در حوزه قهرمانی برنامه پویا و منسجم داشته باشد.

به گزارش برنا، مهدی علی نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم به آقای نظریان که توسط مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید فدراسیون اسکی انتخاب شد.

او افزود: اسکی رشته ریشه‌داری در کشور است که نتوانسته به حق خود برسد. می توان در حوزه قهرمانی نیز به موفقیت رسید که این موضوع به یک برنامه منسجم نیاز دارد که در کنار انتخاب ورزشکاران مستعد از مربیان خوب نیز بهره بگیریم. همچنین نیازمند ایجاد بستر مناسب و تهیه امکانات مناسب هستیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در این راه باید از دستگاه‌های مرتبط نیز بهره لازم را ببریم. انتظار ما این است که فدراسیون جدید پویا و فعال باشد و در کنار بازرایابی و جذب اسپانسر توسط فدراسیون باید به فکر کسب مدال نیز باشیم.

علی نژاد با بیان اینکه وزارت ورزش در کنار فدراسیون اسکی خواهد بود، خاطرنشان ساخت: ما المپیک زمستانی را درپیش داریم و باید آمادگی‌ لازم را برای حضور در این مسابقات داشته باشیم. وقت آن رسیده که ما دیگر در مسابقات نظاره‌گر نباشیم و برای کسب مدال تلاش کنیم. این فدراسیون تنها نباید به رشته اسکی ختم شود و باید به دیگر رشته‌های زمستانی نیز توجه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز