محمدعرفان معصومی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عدم پیروزی ما را عصبی کرده بود/ دلیلی نداردبه مهدی رحمتی حمله کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۵:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۶۴۳۴
عدم پیروزی ما را عصبی کرده بود/ دلیلی نداردبه مهدی رحمتی حمله کنند
بازیکن شهر خودرو می‌گوید در دیدار با سایپا محکوم به برد بودند و خوشحال هستند که به این مهم دست پیدا کردند.

محمدعرفان معصومی، بازیکن تیم شهرخودرو، در خصوص پیروزی تیمش برابر سایپا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما قسم خورده بودیم که این بازی را ببریم واقعا خیلی تحت فشار و عصبی بودیم و اگر خدایی نکرده در این دیدار پیروز نمی‌شدیم شرایط خیلی بد می‌شد اما خدا را شکر با تلاش کل مجموعه و لطف خدا توانستیم پیروز شویم.

این بازیکن در مورد پربرخورد بودن این دیدار ادامه داد: بازی پربرخوردی بود و چندین بار به‌خاطر این قضیه بازی متوقف شد اما خدا را شکر که همگی سالم بیرون آمدیم. 

او با حمایت از سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو، در این مورد افزود: سیدمهدی رحمتی بازیکن بزرگی بوده و مربی خیلی خوبی نیز است و دلیل نمی‌شود به‌خاطر چند بازی نتیجه نگرفتن همه به او حمله کنند چون ما که شاگردش هستیم شاهد زحمات او هستیم و از این به بعد خواهید دید که شهرخودرو زیر نظر آقاسید چه شرایطی پیدا می‌کند. 

معصومی در پایان در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم از رقابت‌های لیگ برتر گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و منسجمی است. ما هم می‌خواهیم بعد از بردی که بدست آوردیم شرایط‌مان را تثبیت کنیم. فکر می‌کنم بازی جالبی از آب در بیاید. باید خیلی حواس‌مان جمع باشد و بتوانیم دست پر از زمین برگردیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز