محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امید زیای به برد در دربی دارم/ استقلال از پرسپولیس بهتر است/ هواداران از کسی که از رقیب تعریف کند متنفر می شوند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۶۶۷۱
امید زیای به برد در دربی دارم/ استقلال از پرسپولیس بهتر است/ هواداران از کسی که از رقیب تعریف کند متنفر می شوند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیشکسوتی که به عنوان یک استقلالی از پرسپولیس تعریف می‌کند یا دشمن استقلال است و غرض‌ورزی می‌کند یا می‌خواهد هواداران را ناراحت کند.

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای آبی‌پوشان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط استقلال با پیروزی مقابل آلومینیوم بهتر شد و تیم توانست در صدر بماند. در هفته‌های گذشته انتقادات زیادی از این تیم شده بود که زیبا بازی نمی‌کند اما بازی زیبای استقلال مقابل آلومینیوم تودهنی به آنها بود که مغرضانه از تیم انتقاد می‌کردند. در هفته‌های گذشته بازیکنان آبی‌پوش زحمت زیادی کشیدند و سیاستمدارانه و باتدبیر بازی کردند و صدرنشین شدند. این صدرنشینی در آستانه دربی اتفاق بسیار خوبی است چون تاثیر مثبتی روی روحیه بازیکنان دارد و انگیزه آنها را دوچندان می‌کند. شرایط این بازی با بقیه بازی‌ها فرق دارد اما بچه‌های استقلال با روحیه خوب به دربی می‌روند و من به برد تیم‌مان در این بازی امیدوارم.

بازیکن اسبق استقلال به اشاره به گلزنی مهاجمان آبی‌پوش در دیدار مقابل آلومینیوم بیان کرد: گلزنی مهاجمان استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم اتفاق بسیار خوبی بود که باعث شد فشار از روی آنها برداشته شود. چند هفته بود که مهاجمان گل نمی‌زدند و هافبک‌ها و مدافعان می‌زدند اما خوب شد که در این بازی این 2 مهاجم گل زدند و الان که پای‌شان به گلزنی باز شده این نوید را می‌دهد که در دربی هم برای استقلال گل بزنند. مثلث دیاباته، مطهری و قایدی مثلثی است که به تن هر دفاعی لرزه می‌اندازد و خوشحالم آنها آماده هستند و می‌توانند تاثیرگذار باشند و در دربی هم گل بزنند.

نوری با اشاره به انتقاداتی که در هفته‌های اخیر از استقلال شده، گفت: برخی دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. فکری در چند تیم مربیگری کرده اما خودش کاپیتان استقلال بوده و می‌داند شرایط این تیم با بقیه تیم‌های لیگ فرق دارد. در فضای مجازی یکسری افراد هستند که خط می‌گیرند تا تحت هر شرایطی استقلال را بزنند. این افراد هر مربی بیاید از او بی‌دلیل انتقاد و مدام اعتراض می‌کنند. اینها گروه‌های خاصی هستند که نمی‌توان اسم‌شان را هوادار گذاشت چون هواداران واقعی کسانی هستند که در هر شرایطی استقلال را حمایت می‌کنند و در سختی‌ها کنار تیم هستند و برای‌شان فرقی ندارد چه کسی سرمربی تیم باشد. در واقع هوادار واقعی باید در شرایط سخت تیم را حمایت کند نه وقتی که اوضاع گل و بلبل است. فوتبال پستی و بلندی دارد و استقلال باید در مشکلات حمایت شود.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط پرسپولیس برای دربی افزود: بازی‌های اخیر پرسپولیس را دیده‌ام که واقعا ضعیف بود و استقلال می‌تواند در این شرایط از ضعف این تیم استفاده کند. نکته مهم دیگری که باید بگویم این است که برخی از دوستان که سال‌ها برای استقلال بازی کردند به طرفداری از پرسپولیس می‌گویند این تیم فنی‌ترین تیم ایران است در صورتی که در بازی‌های اخیر اصلا خوب نبوده و باید شکست می‌خورد.

نوری ادامه داد: اگر هم دوستان قرار است نظر شخصی خود را بدهند نباید غرض‌ورزی شخصی داشته باشند و هواداران را دلخور کنند. اصلا یک استقلالی چرا باید از رقیب دیرینه تعریف کند؟ ما همیشه با این تیم کری داشته‌ایم و رقیب سنتی ما بوده است. این فرد که به عنوان یک استقلالی از پرسپولیس تعریف می‌کند یا دشمن استقلال است و غرض‌ورزی می‌کند یا می‌خواهد هواداران را ناراحت کند. متاسفم که این آقا سال‌ها بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته و الان می‌آید از پرسپولیس تعریف و تمجید می‌کند و می‌گوید پرسپولیس فنی‌ترین تیم ایران است در حالی که الان استقلال زیباتر از این تیم بازی می‌کند و بهتر نتیجه می‌گیرد. واقعا لیگ قهرمانان آسیا چقدر ضعیف بوده که این تیم به فینال رسیده است. یک پیشکسوت ذره ذره محبوبیت به دست می‌آورد اما یک دفعه با یک اظهار نظر اشتباه آن را ازدست می‌دهد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز