محمد یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به قهرمان‌ها توجه شود/ از نظریان می‌خواهیم عدالت را رعایت کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۵:۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۷۳۴۰
باید به قهرمان‌ها توجه شود/ از نظریان می‌خواهیم عدالت را رعایت کند
رئیس هیات اسکی استان فارس در خصوص انتخابات فدراسیون اسکی گفت‌وگویی انجام داد.

محمد یزدان‌پناه، رئیس هیات اسکی استان فارس، درخصوص انتخابات فدراسیون اسکی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر در این ایام کرونا انتخابات خوبی برگزار شد. جا دارد از آقای صبوریان تشکر کنم که سرپرست فدراسیون اسکی بود. معمولا هر سرپرستی که می‌آید چند سفر خارجی می‌رود و هزینه را تحویل می‌کرد ولی ایشان نه تنها بودجه فدراسیون را حیف و میل نکرد بلکه در نهایت آرامش و خیلی زود انتخابات فدراسیون را برگزار کرد. روسای هیات استان‌های مختلف برای انتخابات با یکدیگر مشورت کردند ولی اینگونه نبوده که ما تحت فشار رای بدهیم. انتخاب ما بر اساس برنامه‌هایی بود که به ما داده شده بود انتخابات کاملا سالم و خوب برگزار شد و همه هم آزادانه رای دادند و هیچ‌کس تحت اجبار رای نداد. 

او درخصوص انتخاب نظریان به عنوان رئیس فدراسیون اسکی نظرش را اینگونه بیان کرد: چیزی که باعث شد ما به دکتر نظریان رای بدهیم این بود که قرار شده در برنامه هایش یک کار گروه اقتصادی قوی داشته باشد با تیم اقتصادی اش استانها را متحول کند و روی استعدادیابی کار کند و انتظاری که ما از آقای نظریان به عنوان یک چهره علمی و دانشگاهی داریم این است که عدالت و شایسته سالاری را رعایت کند و اینکه توجه ویژه‌ای به ورزشکاران در اقصی نقاط کشور داشته باشند.

یزدان‌پناه درخصوص اینکه مناطق گرمسیر شرایط برای ورزش اسکی ندارند نیز گفت: استان فارس یکی از معدودترین استان‌هایی هست که به فاصله یک ساعت به یکی از بزرگترین پیست‌های بین‌المللی خواهید رسید ما سه پیست داریم که جزو بهترین پیست‌ها هستند و ما مشکلی از این جهت نداریم و امیدواریم در باقی فصل‌ها از امکاناتی که دیزین البرز هست بقیه استان‌ها نیز بتوانند استفاده کنند. 

رئیس هیات اسکی استان فارس درخصوص شرایط اسکی در ایام کرونا خاطرنشان کرد: اسکی در محوطه باز برگزار می‌شود و پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم و اسکی بازها با وسایل ایمنی مجهز می‌آیند ما در استان فارس دو قهرمان به نام‌های فروغ عباسی و علیرضا احمدپور را داریم اگر به قهرمانان توجه شود و همانطور که گفتم آقای نظریان به استان‌های مختلف توجه کنند استعدادهای خیلی خوبی پیدا می‌شود.

یزدان‌پناه در پایان درخصوص اینکه برای آموزش به پایه‌ها چه برنامه‌ای دارد گفت: فدراسیون اسکی طرح استعدادیابی دارد و ما هر سال دو همایش برف شادی و خردسالان اسکی باز را برگزار می‌کنیم و بین سنین 7 تا 14 سال مسابقه و جشنواره برگزار می‌کنیم و بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم و آنها را در قالب طرح استعدادیابی می‌آوریم و در اختیار مربیان خیلی خوب قرار می‌دهیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز