رقابت‌های لیگ برتر پیگیری می‌شود؛

مچ‌اندازی تماشایی در اصفهان/ دوئل همبازیان سابق در تیم ملی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۷۸۸۰
مچ‌اندازی تماشایی در اصفهان/ دوئل همبازیان سابق در تیم ملی
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 4 دیدار از 2 هفته متفاوت از لیگ برتر پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ در حالی که بازی های این هفته از لیگ برتر فوتبال تحت تاثیر برگزاری دربی سرخابی‌هاست، قرار است امروز از 2 هفته متفاوت این فصل بازی هایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.

سپاهان اصفهان- فولاد خوزستان

مچ اندازی تماشایی در اصفهان

از  هفته نهم لیگ برتر و در دیداری معوقه شاهد مچ اندازی جالبی در اصفهان هستیم. در این دیدار سپاهان در خانه باید به مصاف فولاد برود. این بازی در حالی برگزار می شود که سپاهان پس از تساوی برابر پرسپولیس در تهران در تلاش است برد خانگی را به دست آورد. این در حالی است که شاگردان جواد نکونام در آخرین دیدار خود در لیگ برتر و در شرایطی که در آستانه کسب برد در خانه بودند، گل تساوی دیرهنگام بازیکن مس رفسنجان آرزوهای تیم نکونام برای کسب پیروزی دیگری را نقش برآب کرد. تساوی دو تیم در بازی‌های قبلی‌شان، می‌تواند انگیزه این 2 تیم را برای پیروزی دوچندان کند.

آلومینیوم اراک- ذوب‌آهن اصفهان

دوئل همبازیان سابق در تیم ملی!

در دیدار دیگری از هفته نهم، شاهد رویارویی ویژه ای در اراک هستیم. آلومینیومی ها که در آخرین دیدار خود در این فصل برابر استقلال به میدان رفتند و با شکست این بازی را پشت سر گذاشتند، امروز در دیداری خانگی به میدان می روند و امیدوارند که از این بازی خانگی 3 امتیاز کامل را به دست آورند. این در حالی است که ذوب آهن در ادامه ناکامی هایش در این فصل در اصفهان در برابر تراکتور شکست خورد تا همچنان در حسرت پیروزی بماند. رویارویی رسول خطیبی و رحمان رضایی در این بازی می تواند جالب توجه باشد.

مس رفسنجان- ماشین‌سازی‌تبریز

تلاش برای پیروزی

در چارچوب هفته یازدهم، مس رفسنجان و ماشین سازی جدال ویژه ای را روبروی هم دارند. مس که در دقیقه پایانی بازی برابر فولاد با گل دیرهنگام از شکست گریخت در حالی باید برابر ماشین سازی به میدان برود که امیدوار است بتواند در خانه نتیجه خوبی را برابر تبریزی ها کسب کند. این در شرایطی است که شاگردان سعید اخباری پس از کامبک برابر سپاهان و کسب یک امتیاز از دیدار برابر شاگردان نویدکیا در انتظار معجزه هستند تا به قعرنشینی خود پایان دهند.

نساجی مازندران- صنعت نفت آبادان 

جنگ شمال و جنوب!

در یکی دیگر از بازی های هفته یازدهم لیگ برتر تیم نساجی در دیدار خانگی پذیرای جنوبی های آبادان است. نساجی در آخرین بازی خود برابر  پیکان شکست خورد تا در حال حاضر با 8 امتیاز از 9 بازی قبلی اش، در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرد. این در حالی است که آبادانی ها در دربی نفتی ها موفق شدند با حساب 2 بر صفر نفت مسجدسلیمان را شکست دهند و شرایط خود را در صدر جدول تثبیت کنند. جدال شمال و جنوب فوتبال ایران در حالی در این دیدار رقم می خورد که جایگاه دو تیم در جدول رده بندی برخلاف منطقه جغرافیایی تیمشان است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز