حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ خاطرات خوبی از تقابل با استقلال دارم

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۷۹۱۴
پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد/ خاطرات خوبی از تقابل با استقلال دارم
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فضای دربی نباید با حاشیه سازی‌ها و تنش‌ها توامان شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط  این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بدی ندارد و می تواند در ادامه بازی ها با جمع آوری امتیازات لازم جایگاه ثابتی را در جمع بالانشینان به دست آورد.

سرمربی اسبق پرسپولیس درخصوص دربی 94 و حساسیت‌های خاص آن تاکید کرد: با توجه به شرایط تیم ها، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و من امیدوارم که در مجموع دو تیم نمایش خوبی را از خود ارائه داده تا تماشاگران این دیدار از فوتبالی که می بینند، لذت ببرند. ضمن این که همه ما این انتظار را داریم که این دو تیم فوتبال جوانمردانه و به دور از حاشیه و جنجال را در این بازی از خود به نمایش بگذارند.

درخشان درمورد بحث‌های حاشیه‌ای بین برخی از مدیران پرسپولیس و استقلال گفت: مدیران این 2 باشگاه باید در آستانه این بازی آرامش را به تیم های خود منتقل کنند نه این که در فضای مجازی برای هم پیغام و پسغام بفرستند. آنها در حال حاضر مسوولیت سنگینی را برعهده دارند و نباید فضای این بازی را به جنجال بکشانند. این اتفاق ها در شان مسوولان این 2 باشگاه نیست.

او افزود: در حال حاضر پرسپولیس فقط در خط حمله و در امر گلزنی مشکلاتی دارد که امیدوارم در دربی این مشکل مرتفع شود. پرسپولیس می تواند در این دیدار با استفاده از پتاسیلی که دارد، برنده دربی باشد.

درخشان درمورد خاطره شیرین و جذاب خود از این دیدار گفت: من دربی های زیادی را به عنوان بازیکن و مربی پشت سر گذاشته ام که در هر دو کسوت موفق شده ام استقلال را با 3 گل شکست دهم. در دوران بازی در سال 1365 در دربی که با برتری 3 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، حضور داشتم و در زمان مربیگری ام در این دیدار نیز در سال 1376 در بازی خداحافظی فرشاد پیوس، استقلال را 3تایی کردم که این دو بازی خاطرات فراموش ناشدنی را در دربی برایم رقم زد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز