دربی ۹۴؛

نیمکت‌های دربی‌باز

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۷۹۸۸
نیمکت‌های دربی‌باز
تمام مردان نیمکت سرخابی‌ها به جز یک نفر سابقه بازی کردن در دربی و گلزنی را دارند.

به گزارش برنا؛ دربی 94 دربی متفاوتی است. نفراتی که به عنوان اعضای کادر فنی قرار است در این بازی روی نیمکت 2 تیم بنشینند همه دربی باز هستند. به جز حمید مطهری، همه اعضای کادر فنی استقلال و پرسپولیس هم در دربی بازی کرده اند و هم در این دیدار گل زده اند.

پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، محمود فکری، آرش برهانی، حنیف عمران زاده اعضای کادر فنی استقلال هستند که همگی در دربی ها بازی کرده و موفق به گلزنی هم شده اند که در صدر این فهرست سرمربی آبی ها قرار دارد که در 18 دربی به میدان رفته است. بیشترین تعداد گل هم متعلق به برهانی و مرفاوی است که به ترتیب در 15 و 9 دربی 3 گل به ثمر رسانده اند.

روی نیمکت قرمزها هم همه نفرات کادر فنی غیر از مطهری سابقه بازی در دربی و گلزنی را دارند. یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری در دربی ها بوده اند که پیروانی مثل فکری آمار فوق العاده 18 دربی را در کارنامه خود دارد.

نکته جالبی هم درباره مربی دروازه بان های 2 تیم مطرح است که سعید عزیزیان و داوود فنایی سابقه کلین شیت در دربی را دارند. سعید عزیزیان مربی گلرهای استقلال به عنوان بازیکن، برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی بازی کرده و به عنوان مربی دروازه بان ها هم روی نیمکت هر دو تیم در دربی نشسته است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز