مهرداد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقبال خیلی خوبی از مسابقات شده است/ مینی گلف یک ورزش خانوادگی محسوب می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۶:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۲
استقبال خیلی خوبی از مسابقات شده است/ مینی گلف یک ورزش خانوادگی محسوب می‌شود
دبیر فدراسیون گلف از شرایط برگزاری مسابقه مینی گلف صحبت کرد.

مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف، درخصوص مسابقه مینی گلف که روز جمعه برگزار می‌شود به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما از ابتدا تابستان امسال تصمیم گرفتیم در جمعه پایانی هر ماه مسابقه مینی گلف با نام جام مدافعان سلامت برگزار کنیم و با توجه به اینکه ورزش مینی گلف در فضای آزاد برگزار می‌شود قاعدتا باید به صورت طبیعی فاصله اجتماعی رعایت شود و استفاده از لوازم بهداشتی مثل ضدعفونی کننده‌ها، دستکش و ماسک جزو رشته‌هایی بودیم که دستورالعمل اجرا را داشتیم و خودمان هم  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردیم.

او در همین خصوص ادامه داد: با توجه به اینکه فعالیت اکثر رشته‌ها محدود شده رشته‌هایی مثل مینی گلف و گلف را که امکان فعالیتش وجود دارد را فعال  کردیم و تصمیم گرفتیم یک دوره مسابقات یک روزه را برگزار کنیم. با توجه به محدودیت‌های  یک ماه گذشته که در تهران وجود داشته این دوره را لغو کردیم ولی در هفته جاری که با وضعیت زرد استان روبرو هستیم تصمیم گرفتیم یک دوره دیگر این مسابقه را برگزار کنیم.

جمشیدی اضافه کرد: این مسابقات نسبت به دوره‌های قبلی از استقبال خوبی برخوردار شد و از استان‌های همجوار هم در این مسابقات حضور داشتند و شرکت کردند. استان‌هایی که بعد مسافت زیادی ندارند شرکت می‌کنند و با توجه به اینکه مسابقات رسمی به خاطر شرایط کرونا برگزار نشده از این مسابقات استقبال خوبی شده و این موضوع باعث می‌شود حالت ایستایی که به خاطر محدودیت‌ها ایجاد شده را ما کمی متحول کنیم.

دبیر فدراسیون گلف گفت: مینی گلف یک ورزش خانوادگی است و اکثرا هم خانوادگی شرکت می‌کنند. در دو بخش خانم‌ها و آقایان با حضور 50 نفر این مسابقات را برگزار می‌کنیم. روز جمعه از ساعت 8 صبح استارت خواهیم زد و فکر می‌کنم تا 12 هم تمام خواهد شد و بعد حکم مدال قهرمانی و جوایز نقدی از طرف فدراسون تقدیم می‌شود محل مسابقات هم باشگاه مینیاتور پارک ملت تهران است که همکاری‌های موثری با فدراسیون دارد و بخشی از فعالیت‌های مینی گلف کشور را ما در آنجا انجام می‌دهیم. 3/5

نظر شما