بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال دربی را فراموش کند/ اشتباهات بازیکنان به خاطر حساسیت بازی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۰۲۶۹
استقلال دربی را فراموش کند/ اشتباهات بازیکنان به خاطر حساسیت بازی بود
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها باید دربی را فراموش کنند.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص تساوی در دربی 94 اظهار داشت: این بازی اگرچه به تساوی رسید اما مثل دربی‌های سال‌های قبل کسل کننده و سرد نبود. بازی که در آن 4 گل به ثمر برسد و این همه موقعیت گل داشته باشد حتما بازی خوبی بوده و نشان می‌دهد مربیان هر 2 تیم برای همه لحظات بازی برنامه داشتند. هم استقلال و هم پرسپولیس توانستند 2 بار از شکست فرار کنند و به بازی برگردند. این یعنی 2 تیم با آمادگی روحی و روانی بالا پا به این بازی گذاشتند. اشتباهاتی هم اگر از سوی بازیکنان رخ داده به خاطر استرس بالای دربی و حساسیت این بازی است اما در کل بازی پرهیجان و زیبایی را دیدیم.

او با اشاره به نقطه ضعف استقلال در این دیدار بیان کرد: نقطه ضعف استقلال در بازی با پرسپولیس مدافعان میانی این تیم بودند که چند فرصت خوب گلزنی را با اشتباهات خود در اختیار حریف قرار دادند. عدم تمرکز و اشتباهات مدافعان وسط استقلال در جایگیری باعث شد آنها در اجرای وظایفی که بر عهده‌شان بود ناموفق عمل کنند. آنها در حالی در این بازی مرتکب اشتباهات تاثیرگذار شدند که در هفته‌های اخیر جزو بهترین‌ها بودند اما در این بازی دچار اشتباهات زیادی شدند.

سرپرست اسبق استقلال درباره انتقادات از تعویض‌های فکری، ادامه داد: نمی‌شود از همه تصمیم‌های یک سرمربی انتقاد کرد. ما که در تمرین استقلال نیستیم و از اوضاع و احوال بازیکنان خبر نداریم. من احتمال می‌دهم تعویض موسوی، که با انتقادات زیادی روبه‌رو شد، به دلیل مصدومیت بوده است. درباره تعویض دیاباته هم معتقدم او زود وارد زمین شد و هنوز آمادگی 45 دقیقه بازی کردن را ندارد. بازیکنی مثل نادری هم بعد از مدت‌ها وارد ترکیب شده بود اما عملکرد نسبتا خوبی داشت و فقط روی گل اول پرسپولیس مرتکب اشتباه شد.

فریبا در پایان گفت: استقلال باید دربی را فراموش کند. فرصت برای جبران هست و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم. استقلال هفته آینده مصاف حساسی با تراکتورسازی دارد و تیم باید برای آن دیدار آماده شود. دربی و اتفاقات آن تمام شده و کادر فنی استقلال باید با بررسی نقاط ضعف تیم در آن بازی آنها را برطرف کنند. استقلال تا الان هم نتایج خوبی گرفته و امیدوارم در ادامه روند خوبش ثبات داشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز