در گفت و گو با رادیو ورزش مشخص شد؛

رضایت مربیان و فدراسیون از نخستین دوره لیگ روئینگ بانوان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۰۳۰۲
رضایت مربیان و فدراسیون از نخستین دوره لیگ روئینگ بانوان
برنامه "صبح و ورزش" چهارشنبه 24 دی در گزارشی با کتایون اشرف (نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی)، سولماز عباسی (مربی تیم ملی روئینگ بانوان)،هما خاتمی (مربی قهرمان لیگ) گفتگویی انجام داد.

به گزارش برنا؛ کتایون اشرف، نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی درباره اولین دوره رقابتهای لیگ برتر بانوان به گزارشگر "رادیو ورزش" گفت: دوره ای قایقرانان در بجنورد اردو زده بودند؛ جایی که اصلاً روئینگ سوار نبود. الان یکی از باشگاه های این شهر با 4 دختر نوجوان و برای کسب تجربه در رقابتها شرکت کرده است. به نظرم این اتفاق خیلی خوبی بود و نشان می دهد که ما مسیر درستی را آمده ایم و این رشته در حال توسعه است. 

نکته دیگر مسابقات این بود که قهرمانان سابقی که در قهرمان کشوری شانس شرکت نداشتند در لیگ حضور پیدا کردند. دیدن تعداد زیاد داوران و مربیان زن، دیگر اتفاق خوب این رقابتها بود. 

سولماز عباسی، مربی تیم ملی روئینگ بانوان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بار اول است که چنین رقابتی برگزار می شود، نمی توان گفت کیفیت در حد عالی است؛ اما قابل قبول است و شرایط خوبی دارند. قطعاً انگیزه خیلی خوبی برای همه ورزشکاران است؛ چه کسانی که داخل اردوی تیم ملی و چه کسانی که خارج از اردو هستند و افرادی که مدت زیادی از این رشته دور بوده اند. 

همچنین هما خاتمی، مربی قهرمان لیگ، درباره این رقابتها گفت: بعضی از بازیکنان تیم ها از ملی پوشان هستند. این رقابتی بین بازیکنان تیم ملی و دیگر روئینگ سواران است که خودشان را به تیم ملی برسانند. ما مربیان هم تا حدودی متوجه شدیم که بازیکنان در چه سطحی هستند. 

گفتنی است در این رقابتها برخی بازیکنان مثل نازنین رحمانی و پریسا احمدی به قایقرانی بازگشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز