محمد شعبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کسب قهرمانی دور از دسترس نیست/ ممکن است مسابقات با تاخیر برگزار شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۶
کسب قهرمانی دور از دسترس نیست/ ممکن است مسابقات با تاخیر برگزار شود
سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی اعتقاد دارد شاگردانش می توانند قهرمان را تکرار کنند.

محمد شعبانی، سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی، در خصوص شرایط تیم ملی کبدی ساحلی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما 5 اردو برگزار کردیم که دو تا از آنها به‌صورت مجازی بود. مربی بدنساز ما نکاتی را در اختیار ورزشکاران می‌گذاشت و از آنها درخواست نتیجه می‌کرد. اردوی اول ما در تهران بود و با توجه به اینکه خودتان می‌دانید تهران در این فصل از سال سرد است و  زمانی که سرما زیاد می‌شود به همان میزان آسیب‌دیدگی هم زیاد می‌شود. بنابراین تصمیم گرفتیم اردوهای‌مان را در مناطق گرمسیر مثل بندرعباس، خوزستان، قشم و یا کیش برگزار کنیم. 

او در همین خصوص ادامه داد: ما اردوی اول‌مان را با چهل نفر برگزار کردیم که بیست نفر از آنها کم شدند و با تعداد بیست نفر در بندرعباس و با 15 نفر در خوزستان اردو زدیم. و الان هم تمام شده در حال حاضر فاز دوم کرونا یا همان کرونای انگلیسی آمده و ممکن است مسابقات چین کمی با تاخیر برگزار شود. با توجه به صحبتی که چند شب پیش با رئیس فدراسیون داشتیم تصمیم گرفتیم به جای دو اردو در ماه یک اردو برگزار کنیم تا تاریخ دقیق مسابقات اعلام شود. مسابقات قرار بود فروردین ماه برگزار شود احتمال اینکه به‌خاطر شرایط کرونا تاخیر پیدا کند وجود دارد. 

شعبانی در پایان در خصوص ادعای رئیس فدراسیون کبدی مبنی بر اینکه مطمئن است تیم ملی این رشته قطعا در بازی‌های آسیایی مقام می‌آورد، افزود: از سال 75 در کبدی حضور دارد در مسابقات زیادی شرکت کردیم در مسابقات سری قبل ساحلی خودم سرمربی بودم که در تایلند برگزار شد و حریفان خوبی داشتیم در آنجا توانستیم با قاطعیت مدال طلا را بدست آوریم. این دفعه نسبت به دفعه قبل چین تیم قوی‌تری است ولی ما زمان زیادی داریم و ان‌شاءالله با اردوهای خوبی که برگزار می‌کنیم کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی مجدد دور از دسترس نیست. 3

نظر شما