عباس فرهمند در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کمپ نه، بگویید هتل ۴ ستاره!/ ۱۷ دوره مجازی توسط فدراسیون برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۶:۴۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۳۱۰۴
کمپ نه، بگویید هتل ۴ ستاره!/ ۱۷ دوره مجازی توسط فدراسیون برگزار شد
دبیر فدراسیون کبدی درخصوص آخرین برنامه‌های فدراسیون و برنامه‌های ویژه‌شان در ایام کرونا توضیحاتی داد.

عباس فرهمند، دبیر فدراسیون کبدی، درخصوص کمپ اختصاصی که برای ورزشکاران کبدی ساختند به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این رشته با تمام مدال و مقام‌هایی که آورده و بازیکنان خارجی و لژیونرهایی که دارد متاسفانه کمپ اختصاصی نداشت و با توجه به جلساتی که با هیات رئیسه داشتیم توانستیم بناهایی که فرسوده شده و در شان بازیکنان تیم ملی نیست طبق برنامه‌ریزی که کرده بودیم تجهیز کنیم و تقریبا از 4 ماه پیش شروع به بازسازی کردیم و با توجه به نامه ای که از کمیته ملی المپیک آمده بود و قرار شد آقایان و بانوان در بازی های آسیایی ساحلی چین شرکت کنند تمرکزمان را گذاشتیم تا این کمپ آماده شود تا ما بتوانیم اردوهایمان را برگزار کنیم.

او در همین خصوص ادامه داد: در کنار این کمپ یک زمین ساحلی قرار دارد که خواستیم آن را هم آماده کنیم و کل زمین و اطرافش را خاکبرداری کردیم و به سکوهای تماشاگران سرو سامانی دادیم و یک‌سری کارهای دیگر نیز قرار است اتفاق بیفتد و در نهایت یک پکیج کامل در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت. این خوابگاه واقعا در حد یک هتل چهار ستاره هست و طراحی‌های انجام شده در آن در شان یک ورزشکار ملی‌پوش است.

دبیر فدراسیون کبدی درخصوص تغییر بازی‌های تیم ملی کبدی ساحلی خاطرنشان کرد: گویا تاریخ مسابقات عوض شده و هنوز تاریخ جدیدش را اعلام نکردند، تاریخ مشخصی در دست ما نیست. 

او درباره برنامه‌های فدراسیون گفت: با توجه به کرونا ما با کمیته آموزش‌مان برنامه‌ریزی کردیم که فعالیت مجازی داشته باشیم. الان که من با شما صحبت می‌کنم 17 دوره مجازی توسط فدراسیون مختلف برگزار شد فارغ از استان‌های دیگر که دوره برگزار کردند و مربیان و داوران را تشویق کردیم در این دوره‌ها شرکت کنند و از بهترین اساتید بهره بردیم. من فکر می‌کنم از شهریور ماه هفته‌ای یک کارگاه داشتیم. البته ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش به ما مجوز برگزاری دوره‌های عملی را نداد و به مدت یک هفته است مجوز برگزاری دوره‌ها صادر شده است.

فرهمند در پایان درخصوص برگزاری مسابقات افزود: ما هر سال چند مسابقه مهم داریم. لیگ برتر، قهرمانی کشور، دسته یک و دسته دو در دو بخش آقایان و بانوان و رده‌های سنی انجام می‌شود که امسال نتوانستیم برگزار کنیم. اگر به ما مجوز بدهند در پایان اسفند ماه مسابقه‌ای تحت عنوان رده سنی امید برای اولین بار برگزار می‌کنیم که زیر بیست و سه سال است و بچه‌هایی که در این یکسال از فضای ورزش و تمرینات دور بودند می‌توانند تمرینات‌شان را شروع کنند و اگر خدای متعال لطف کند می‌توانیم مسابقات را به‌صورت منطقه‌ای برگزار کنیم. ما کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده‌ایم و در هر منطقه 4 استان وجود دارد و قهرمانان مناطق به یک مرحله بالاتر صعود می‌کنند و در نهایت مرحله پایانی در تهران برگزار خواهد شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز