هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

رحمتی در اندیشه تک رقمی شدن

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۳۱۰۹
رحمتی در اندیشه تک رقمی شدن
هفته دوازدهم لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود. در مشهد، شهرخودرو میزبان نساجی است، ذوب آهن در اصفهان از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می کند و پیکان هم در تهران با مس رفسنجان دیدار می کند.

شهرخودرو مشهد- نساجی مازندران

شهرخودرو وضعیت خیلی خوبی در جدول ندارد. تیم سیدمهدی رحمتی با 12 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. تیم رحمتی بعد از برد مقابل سایپا شرایط خوبی داشت ولی شکست مقابل نفت مسجدسلیمان موجب شد تا این تیم دوباره در پایین جدول بماند. دیدار با نساجی بحران زده که با 9 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد بهترین فرصت برای شهرخودرو است تا بتواند سروسامانی به وضعیتش بدهد. درحالیکه شایعاتی مبنی بر تغییر روی نیمکت شهرخودرو شنیده می شود ولی فعلا که مدیریت این باشگاه تمام قد از رحمتی حمایت و اعلام کرده او تا زمانی که بخواهد در تیم مشهدی می ماند ولی با توجه به نارضایتی هواداران از عملکرد این باشگاه شاید اگر رحمتی نتواند رتبه تیم را در جدول ارتقا دهد اتفاقاتی روی نیمکت شهرخودرو رخ دهد.

در سوی دیگر میدان نساجی قرار گرفته که پس از استعفای فاضلی، مجید جلالی باتجربه را روی نیمکت خود می بیند. انتظار می‌رود شوک به کادر فنی نساجی، موجب شود این تیم به خود بیاید. البته وضعیت جلالی در همین ابتدای کار سخت است. شاگردان مجید جلالی در حالی مقابل شهرخودرو قرار خواهند گرفت که در این بازی، 2 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. نساجی در حال حاضر با 9 امتیاز در رتبه 14 جدول است.

ذوب آهن اصفهان- نفت مسجدسلیمان

جدال بین تیم های نهم و پانزدهم جدول که سرمربی یکی از آنها در آستانه اخراج است، می تواند جدال جذابی باشد. رحمان رضایی نتوانسته با ذوب آهن نتایج خوبی بگیرد و با 7 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. سرمربی ذوب آهن هفته گذشته قبل از باخت به سایپا از باشگاه اولتیماتوم گرفته بود که همین باعث شد او با مدیران این باشگاه وارد درگیری لفظی شود. رضایی در حال حاضر جایگاه متزلزلی روی نیمکت ذوب آهن دارد و با توجه به عمیق شدن اختلافاتش با باشگاه بعید نیست در صورت شکست خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان از سمت خود برکنار شود. نفتی ها اما به ثبات رسیده و بعد از برد هفته گذشته مقابل شهرخودرو وضعیت خوبی در جدول دارند. جایگاه این تیم در جدول با توجه به بضاعت و مشکلات مالی که دارد قابل قبول است.

پیکان تهران- مس رفسنجان

شاگردان مهدی تارتار که روند رو به رشدی را در پیش گرفته بودند ترمز موفقیت هایشان با شکست مقابل سپاهان کشیده شد. تارتار که تیم خوبی را ساخته فعلا در رده پنجم جدول قرار دارد و این هفته به مصاف مس رفسنجان می رود. پیکان در صورت پیروزی در این بازی می تواند تا رده سوم جدول هم صعود کند. در آن سوی میدان مس رفسنجان در ادامه نتایج خوبش ماشین سازی قعرنشین را شکست داد تا در جدول بالاتر از شهرخودرو در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز